מרכזי שירות ותמיכה - זה הסיפור שלנו
מרכזי שירות ותמיכה- פנים או חוץ ארגוניים, מהווים היום את אחד הערוצים ההכרחיים לתהליכי הטרנספורמציה הדיגטלית ולאסטרטגיית "חווית לקוח". עבורינו, מרכז התמיכה והשירות מייצג את "קולו של הלקוח" (VoC), ומהווה את אחד האמצעים החיוניים ביצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח (עובד הארגון או לקוח חיצוני). אך בראש ובראשונה, מרכז השירות והתמיכה הוא צורך עסקי הכרחי עבור כל ארגון המתמודד על ליבו של הלקוח והעובד, בשוק התחרותי של ימינו.
לקוחות מספרים
- “The goal was to get added value from our call center and to use the data from customers to improve the product. We had script based Call Center working in The USA. They didn’t updated the CRM and didn’t help the customers to solve issues live. The outsourcing services of Ness Support managed to give us the added value we seek for.” Itamar Medical
- “Being a global Company, serving Tier 1 international customers, is a huge commitment. It requires a high level of service, solid support processes and professional customer communication skills. Partnering with Ness is helping and enabling Earnix to provide this desired level of service on a continuous basis.” Earnix
- “After shutting down our work with local German call center due to poor customer experience, we wanted to build a Care Center that supports the European countries with agility and experience mindset as we need for our startup company; we found Ness.” Ripples
- “For us in Panaya, Ness isn’t just another vendor, but a true partner which is providing us high-quality services consistently for years. We’re confident that for any new business initiative, Ness will have the best answer for us and will strive for our success, as always.” Panaya
- ”הפחתנו את משך זמן ההמתנה למענה שארך בעבר בממוצע יותר משתי דקות, לדקה ו-26 שניות...“ לסיפור הלקוח המלא >>
למה אנחנו?
-
1
תשתיות מתקדמות הכוללות
שימוש במערכות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר -
2
מילוי דרישות
תקני איכות בינלאומיים -
3
24/7
פעילות רצופה מסביב לשעון -
4
יכולת רב לשונית
במגוון שפות ברמת שפת אם -
5
עשרות סיפורי הצלחה
בארץ ובעולם -
6
גמישות והתאמת הפתרון
לצורכי הלקוח
שווה קריאה
-
יש קשר בין מעורבות העובדים במרכזי השירות – לחוויית הלקוח
לכתבה המלאה -
VoC – להתבונן, להקשיב ללקוח – ואז לפעול
לכתבה המלאה -
5 מיתוסים על שירות לקוחות
לכתבה המלאה
-
המיתוס הגדול על תמיכה ושירות לקוחות
לכתבה המלאה -
"להעביר תמיכת לקוחות למיקור-חוץ – לא החלטה פשוטה, אבל משתלמת"
לכתבה המלאה -
"בשנים הקרובות – אימוץ נרחב של פתרונות צ'טבוט איכותיים"
לכתבה המלאה
-
מהי מחוברות עובדים
לכתבה המלאה -
הקשר בין מחוברות עובדים ללקוחות נאמנים
לכתבה המלאה -
עידוד מוטיבציה של עובדים בעזרת תמריצים בלתי כספיים
לכתבה המלאה
-
שמונה רעיונות לעידוד מחוברות עובדים במרכזי תמיכה
לכתבה המלאה -
סקירה ותובנות ממפגש Omni-Channel
לכתבה המלאה -
הקורונה החמירה את יכולת התפעול של מוקדי התמיכה והשירות של הארגונים
לכתבה המלאה
-
תהליכי הבריאות דורשים 'עיניים' ל-IT
לכתבה המלאה
בואו לעבוד איתנו!
אצלנו תמצאו עולם שלם של הזדמנויות המתאימות לכל שלב בקריירה שלכם- אפשרויות פיתוח קריירה ופיתוח מקצועי, גיוון ועניין, השתלבות בפרויקטים משמעותיים במאות ארגונים מכל המגזרים ובחזית הטכנולוגיה. והמפתיע הוא שכל הקסם הזה ועוד יותר... קורה במקום אחד- נס!
להזדמנות הקריירה הבאה שלך