מרכזי שירות ותמיכה- פנים או חוץ ארגוניים, מהווים היום את אחד הערוצים ההכרחיים לתהליכי הטרנספורמציה הדיגטלית ולאסטרטגיית "חווית לקוח". עבורינו, מרכז התמיכה והשירות מייצג את "קולו של הלקוח" (VoC), ומהווה את אחד האמצעים החיוניים ביצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח (עובד הארגון או לקוח חיצוני). אך בראש ובראשונה, מרכז השירות והתמיכה הוא צורך עסקי הכרחי עבור כל ארגון המתמודד על ליבו של הלקוח והעובד, בשוק התחרותי של ימינו.
יוצרים חווית שירות ותמיכה
אנו מבינים כי מרכז התמיכה הוא הרבה מעבר לשירות, העברת מסרים ומידע. מרכזי התמיכה והשירות של נס מעניקים חוויה- לך, לעובדים וללקוחות שלך.
אנו יודעים כי לצד מומחיות מקצועית, יעילות מקסימאלית ועמידה ביעדי השירות, התפקיד האמיתי שלנו הוא לתמוך באסטרגיה ובמטרות הארגוניות שלך, אך הכי חשוב- להקשיב ולייצר דיאלוג אמיתי עם הלקוח של הארגון ושלך!
השקעה בשירות ותמיכה היא למעשה השקעה בשיווק ובמכירות וביצירת סביבת עבודה פנימית תומכת. הרבה יותר קל וזול לשמר לקוחות ועובדים מאשר להשיג לקוחות או עובדים חדשים.
אנו מאמינים כי תהליכי שירות ותמיכה נכונים הדואגים לשביעות רצון הלקוח הסופי, הם אחד הערוצים לשימור עובדים ולקוחות. לקוחות פנים או חוץ ארגוניים מרוצים, מספרים זאת גם לאחרים ובכך הופכים לערוץ הגיוס והשיווק של הארגון. כשמשקיעים בשירות ותמיכה נכונים, אנחנו למעשה משקיעים ב"לקוחות הקצה" שיעשו את השיווק או הגיוס בשבילנו וכך נרוויח עובדים ולקוחות נאמנים לאורך זמן.
סוויטה ייעודית של כלים לשיפור השירות והשליטה במרכזי תמיכה - Help Desk
כגוף טכנולוגיה מוביל בישראל זה כ-20 שנים אנו מפתחים ומטמיעים כל העת כלים לניהול, בקרה וקבלת החלטות במרכזי השירות והתמיכה. סוויטת כלים מתקדמת זו, כוללת את מערכת ה-SDM (ר"ת Service Desk Manager) מתוצרת CA, לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה, בשילוב עם מוצר ניהול יחודי- "יהלום", מוצר דגל של נס, המהווה "שולחן עבודה" למנמ"ר או מנהל השירות והתמיכה (דשבורד) עבור ניהול פעילות השירות בארגון. פורטל "יהלום" הינו כלי BI ייחודי המתממשק למגוון מערכות ומבצע אינטגרצייה וניתוח של הנתונים בעזרת תצוגה גרפית עשירה ומתקדמת. הכלי, מאפשר הצגת תמונה כוללת על מערך המחשוב ומערכות המידע בארגון ומסייע בקבלת החלטות וביצוע שיפורים.
בלא מעט יחידות מחשוב, "יהלום" משמש כפלטפורמת ניהול התפעול וככלי לניהול רצפת הייצור של מיקור החוץ. תפקידו של הפורטל הוא להעביר מידע תפעולי, מתודולוגיות עבודה ומסרים לקבוצות ניהול רלוונטיות כחלק מניהול התפעול של יחידת המחשב.
פתרונות אלו ונוספים הופכים את נס לשחקן המשמעותי ביותר של מרכזי השירות והתמיכה בישראל.
אז איך קורה כל הקסם הזה שנקרא "חווית שירות"?
היערכות מיטבית של הארגון למתן שירות ותמיכה אופטימאלי ומתקדם ללקוחותיו הפנימיים או החיצוניים, יכולה להתחיל בייעוץ ובבניית תכנית הקמה, מדיניות ונהלים או בשילוב מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות התומכים בפעילות ומעלים את האפקטיביות שלה, ועשויה להמשיך בהחלטת הארגון להעביר את הפעילות למיקור חוץ מלא לספק מתמחה כמונו. כך או כך – כל אחד מהפתרונות המתוארים כאן יאפשרו לכם להעלות את רמת השירות במרכז לרמות חדשות של יעילות, איכות ותפוקה.