- להיות חברת מיקור החוץ, זה ה-DNA שלנו
- מיקור החוץ שלנו- סיפור ההצלחה שלך
- Do what you LOVE- and Outsource the Rest
- Shift your IT to Cloud
- 20 שנה של- יציבות. נסיון. אנשים
מיקור חוץ - זה הסיפור שלנו
הארגונים והחברות המצליחים ביותר, מתמקדים במה שהם "אוהבים" לעשות - החלקים שבהם הם מייצרים באופן מובהק ערך ללקוחות, לעובדים ולקהילה בה הם פועלים. חלקים ותהליכים אחרים, גם אם יש ביכולתם לבצע, הם מועמדים טובים לבחינה והוצאה למיקור חוץ. כך, ארגונים אילו, יכולים לייצר ערך גבוה יותר באמצעות קיצור טווחי הגעה, רמת שירות גבוהה יותר, התייעלות ויתרונות נוספים.
למה אנחנו
-
1
ניסיון -
מאות לקוחות מכלל המגזרים -
2
וותק ומובילות -
20 שנים של מובילות -
3
מקצועיות -
כי מיקור חוץ זה ה-DNA שלנו -
4
גמישות עסקית -
הסוד של תהליכי מיקור חוץ מוצלחים -
5
שקיפות ובקרה -
המפתח לאמון עסקי ושיתוף פעולה -
6
מומחיות טכנולוגית -
כי אצלנו חדשנות וטכנולוגיה פוגשות אנשים -
7
שותף Expert MSP
של Microsoft
-
8
Cloud Sourcing
מתודולוגיה מוכחת למיקור חוץ
ושירות מנוהל בעולמות הענן
של מיקרוסופט -
9
יישום פתרונות ענן
למימוש החדשנות הארגונית
תפיסת מיקור החוץ של נס
מיקור חוץ - התמחויות מגזריות
-
פיננסי ובנקאות
הגופים הפיננסים משקיעים מאמצים רבים במציאת הדרכים להגדלת הכנסותיהן ובה בעת להפחית את העלויות התפעוליות שלהם, להתמודד עם הקצב המהיר של הרגולציה וכמובן לחזק את קשריהן עם הלקוחות הקיימים והחדשים. ניסיון של עשרות שנים במגזר הפיננסי והיכרות עמוקה עם עולם התוכן והמגבלות הרגולטוריות, מאפשר לנס ליצור ערך עסקי בקרב לקוחותיה הפיננסים . השירותים המפורטים מטה נוצרו על מנת לתת ערך עסקי מקסימלי ומענה לצרכי הלקוחות תוך שילוב פתרונות חדשניים ומתקדמים הניתנים על ידי מומחי קבוצת מיקור החוץ בנס:
- לוחות מחוונים פיננסים לקבלת החלטות ניהוליות (יהלום)
- פתרונות מיקור חוץ לנושאים שונים ביחידות IT ותפעול טכנולוגיית מידע
- הקמה ותפעול של תהליכים עסקיים מנוהלים בעולם התפעול ומערכות המידע (BPO)
- הקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה ושירות פנים ארגוניים במודלי מיקור חוץ שונים
- הקמה וניהול של מערכי תמיכה ושירות עבור לקוחות הקצה של הגופים הפיננסים
- שירותי מומחה לעולם הענן
-
ממשלתי וציבורי
גופים ממשלתיים וארגונים ציבוריים נדרשים לספק שירותים רבים לאזרח, וזאת תוך שכלול התשתיות והמערכות המסורתיות שלהם, לצד אתגרי התמודדות עם שקיפות, זמינות ואתגרי הדיגיטצייה.
הטמעת המערכות ושדרוג הטכנולוגיה במגזר הציבורי דורשים משאבים רבים ותכנון קפדני תוך עמידה ברגולציות ותקני איכות. נס מספקת מגוון שירותים למגזר הציבורי והממשלתי שנועדו לסייע לגופים אלו לנצל את מגוון החידושים הטכנולוגיים ולייעל את אספקת השירותים לציבור.לנס ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים מוטי סיכון ורגולציה במנהל הציבורי המשלבים מגוון טכנולוגיות ותשתיות מתקדמות. לצד, ניסיון רב במתן שירותיי מיחשוב בתצורת מיקור חוץ בהיקפים גדולים לאלפי משתמשי קצה בפריסה רחבה, לארגונים רבים במגזר הציבורי, למשרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות. לנס ניסיון רב בעבודה עם המגזר הציבורי, הן מבחינה תפעולית והן מבחינת אופן מימוש ההתקשרויות.
-
רפואה ומדעי החיים
אחד המגזרים אשר עוברים מהפכה של ממש הוא גופי הבריאות הכולל מרכזי רפואה, חברות לעולמות מדעי החיים, הצלת חיים ועוד.
לנס ניסיון רב שנים באספקת שרותי תמיכה במשתמשים, ציוד קצה, תפעול מרכזי מחשוב ותשתיות מרכזיות למגזר הרפואה והבריאות המהווה עמוד שדרה בפעילות מיקור החוץ בנס.
לנס התקשרויות בעלות היקף מצטבר של עשרות שנים בלקוחות אסטרטגיים ממגזר הרפואה, הבריאות והצלת חיים.
מתן שירות לאורך שנים ארוכות לארגוני בריאות ורפואה מחייב הבנה מערכתית ועמוקה של אופי ארגונים אלו ומתן תגובה ושירות לצרכים לצרכים משתנים שעולים מהלקוחות, לעיתים אף בטווח של שעות, ועל אחת כמה וכמה בעיתות משבר וחירום.
-
הייטק
חברות הייטק ומוצר רבות שואלות עצמן- האם אני ממקסם מול לקוחותיי את פעילותו של מרכז תמיכת המוצרים שלי לתועלות העסקיות של הארגון? עבור אותם גופים המתפתחים בקצב מהיר, נדרשות תשובות לאותם נושאים שונים סביב מרכז תמיכת המוצרים. לנס נסיון בעשרות חברות מוצר בזכות המודל הנכון של הקמה ותפעול מרכזי תמיכת לקוחות ומוצר, כתשובה לכל אלו. החל משילוב בין כלים טכנולוגיים מהשורה הראשונה לבין מתודולוגיה מובילה של ניהול ידע במרכזי תמיכה, במודל 24/7, בלמעלה מ-10 שפות המשרתות כיום חברות מוצר רבות בארץ ובעולם. כל זה, במטרה לספק מענה מהיר ללקוח הקצה ועד למיקסום ההכנסות לארגון באמצעות מרכז התמיכה ללקוחות.
-
ביטחוני
בשנים האחרונות נרשמה צמיחה ניכרת בתעשיית ביטחון הפנים והביטחון הכללי. אנו ניצבים מול אתגרים בסוגיות ביטחון הפנים, היערכות לשעת חירום, אכיפת החוק והלוחמה בטרור. כתוצאה מכך, יותר ויותר משאבים מוקצים כיום לפיתוח טכנולוגיות חדשות, יכולות מודיעיניות ומיומנות מבצעית במטרה להקים תשתיות ביטחון יעילות יותר הן תעשיית ביטחון הפנים והן בתעשיית הביטחון הכללי. נס מספקת מערכת פתרונות וכלים המותאמים לדרישות מערכות ניהול IT ותקשורת במתקנים אזרחיים וביטחוניים. ברשותנו אוסף פתרונות וכלים הבנויים לספק מענה לדרישות הספציפיות של כל לקוח, תוך מינוף הידע הנרחב בתחום ה IT והתקשורת, המומחיות התפעולית במערכות אזרחיות וצבאיות כל זה באמצעות אספקת הון אנושי מקצועי עם דרישות וביצועים ללא פשרות .ניסיונה של נס במתן שירותי תמיכה ותפעול המחשוב, הן באמצעות אספקת כ"א מקצועי והן על ידי ביצוע שירותים מנוהלים ופרוייקטי מחשוב מקצועיים, הינו רב ומגוון במגזר הביטחוני ובתעשיות הבטחוניות. ניסיונה הרב של נס, בגיוס והצבת עובדים איכותיים בעלי אישורים ביטחוניים ברמות סיווג הגבוהות ביותר הינו יתרון משמעותי המאפשר קיצור טווחי הזמן ואיוש משרות מהיר.
-
תעשייה, תשתיות ואנרגיה
תעשיות הייצור, השירותים, האנרגיה והתשתיות הן בעלות חשיבות רבה בכלכלות המפותחות משום שהן מעסיקות נתח גדול מאד מכוח העבודה של המשק ומייצרות חומרים המשרתים ענפים בעלי חשיבות אסטרטגית. נס מספקת שירותי מיקור חוץ בארגוני תעשייה יצרניים וחברות שרותים במשך שנים רבות. תפעול תשתיות מחשוב ומערכות מידע בארגונים אלה מחייבים קיום מערכי תפעול ותמיכה יעילים ומהירים שיסייעו להמשך ייצור ללא השבתות. נס מפעילה מרכזי תמיכה, טכנאי שטח ברחבי המדינה ומהנדסי תשתיות מחשוב בחצרות הלקוחות הפועלים על פי שיטות עבודה, נהלים ומתודולוגיות המבטיחים את רציפות השירות.
הכלים שבאמצעותם מיקור החוץ משרת את אסטרטגיית הארגון
-
שירותים מנוהלים
במודלים גמישים -
מעבר מהיר ומופחת סיכונים
באמצעות ניהול מקצועי
של פרויקטי המעבר -
מיקוד בשביעות
רצון הלקוח -
יישום של מתודולוגיות
ITIL, Agile -
Trusted Advisor-
הכוונה ויעוץ אובייקטיבים
בהבנת צורכי הארגון -
הבטחת איכות בניהול
פרויקטים ותהליכים -
מנגנוני היפרדות
מוגדרים מראש -
מעורבות הנהלה
בכירה -
אספקת כלים
לניהול ובקרה
שווה קריאה
-
IT as a Service האם זו הולכת להיות המגמה?
לכתבה המלאה -
מגשימים חלומות עסקיים באמצעות הענן
לכתבה המלאה -
למצא את "המערכה השנייה" בארגונכם
לכתבה המלאה
-
לאומי קארד ערכה פרויקט למיכון עדכוני אבטחת מידע
לכתבה המלאה -
נס העתיקה את חדרי המחשב של הנהלת בתי המשפט
לכתבה המלאה -
נס מטמיעה בעיריית ירושלים מערכת טפסים דיגיטליים
לכתבה המלאה
-
נס ערכה פרויקט קונסולידציה בעולם הפלט הארגוני בעיריית ירושלים
לכתבה המלאה -
מומחי ה-IT של עיריית ירושלים ומומחי הענן של NESS הטמיעו את פלטפורמת השיתופיות מיקרוסופט טימז לאלפי עובדים בעיריית ירושלים
לכתבה המלאה -
עיריית ירושלים העלתה מערכת טלפוניה דיגיטלית של סיסקו באמצעות נס
לכתבה המלאה
-
ארגונים נדרשים לבדוק את פתרונות ה-VDI – עקב העבודה מרחוק
לכתבה המלאה -
נס זכתה בפרס המצוינות לספקים של אפלייד מטיריאלס לשנת 2019
לכתבה המלאה -
למרות הקורונה: מספר שיא של פרויקטי IT בעיריית ירושלים
לכתבה המלאה
-
2021 – שנת מפנה בעולם הענן במגזר הממשלתי
לכתבה המלאה -
הקורונה החמירה את יכולת התפעול של מוקדי התמיכה והשירות של הארגונים
לכתבה המלאה -
NESS– האינטגרטור הגדול הראשון בישראל שקיבל ממיקרוסופט הסמכת Expert MSP
לכתבה המלאה
-
מה הפתרון המומלץ לעבודה מהבית עבור ארגונים?
לכתבה המלאה -
הקורונה נתנה דחיפה משמעותית להטמעת כלי שיתופיות בארגונים
לכתבה המלאה -
ארגונים נדרשים לבדוק את פתרונות ה-VDI – עקב העבודה מרחוק
לכתבה המלאה
-
הקורונה הביאה לשימושיות מואצת של הענן בארגונים
לכתבה המלאה -
איך ה-IT מסייע לציבור לבחור בתחבורה ציבורית?
לכתבה המלאה -
הטמעת המערכת השיתופיות Microsoft Teams סייעה לבית החולים להתמודד בצורה טובה יותר עם משבר הקורונה
לכתבה המלאה
-
מיטב דש מעבירה את מערכת ה-CRM לפלטפורמת הענן Dynamics 365 של מיקרוסופט
לכתבה המלאה -
דטה סנטר מקומי של ענן ציבורי יאפשר כניסה לגורמים המוגבלים בגישה לענן
לכתבה המלאה -
תהליכי הבריאות דורשים 'עיניים' ל-IT
לכתבה המלאה
-
מלט, בטון ומעבר לoffice 365 ו-Azure
לכתבה המלאה -
נס תתפעל את ה-IT של המכללה האקדמית תל אביב-יפו
לכתבה המלאה -
שירותים מנוהלים הם הגביע הקדוש להאצת ה-IT
לכתבה המלאה