Microsoft Cloud - זה הסיפור שלנו
נבחרת מומחי ה- Expert MSP שלנו בנס, מורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן והפיתוח בסביבות מיקרוסופט, ומביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט, וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.
פתרונות רישוי Microsoft
נס הינה שותף Expert MSP של מיקרוסופט בישראל המתמחה בשיווק תוכנות מיקרוסופט לארגונים ועסקים מכל סדר גודל ומכלל המגזרים. כחלק מהתמחות רבת שנים זו מול מאות ארגונים , אנו מעניקים שרותי תכנון וייעוץ לבחירת סוג הרישוי ומסלולי הרכישה. הפתרונות והמוצרים מתאימים לצורכי הארגון בהתייחסות למצב הרישוי הקיים ולצרכיו העתידיים.
אנו מאמינים כי נושא רישויי התוכנה הינו מורכב. ועל כן, דורש תכנון נכון של הסכמי הרישוי השונים על מנת לייצר אופטימיזציה עבור הארגון. אנו בנס מעניקים לכל ארגון את חווית הלקוח המתאימה לו- החל מעזרה ויעוץ בתכנון ויישום הסכמי רישוי תוכנה, דרך ליווי בתהליכי הטמעת המוצרים והתוכנות וכלה באופטימיזציה של עולם הרישוי לאורך כל תקופת ההסכם וגם לאחריה.
לכל אחד מלקוחותינו מוקצה מנהל לקוח שהוא מומחה רישוי מיקרוסופט ומומחה פתרונות מיקרוסופט מוסמך, המאפיין את הצרכים הארגוניים במטרה להתאים את הסכם הרישוי המתאים ללקוח תוך התחשבות בצרכי הלקוח.
מומחי הרישוי שלנו יסייעו בהתאמת
תכנית הרישוי המתאימה ביותר לארגון שלכם:
רישוי שנתי
(Enterprise Agreement)EA -
הארגון מחליט על תכולת הרישוי השנתית ומשלם עליה כל שנה.
ספק פתרונות ענן CSP - הסכם רישוי המותאם לעולם הענן. מתבסס על תשלום חודשי ע”פ שימוש, עם גמישות מלאה לשינויים חודשיים בהתאם להתפתחויות העסקיות ולגידול או הקיטון העונתי בפעילות הארגון
CCoE- Cloud Center of Excellence
אחד מהצעדים החשובים בדרך למצוינות בעולם הענן
הוא הקמה של גוף ענן מקצועי- Cloud Center of Excellence
(CCoE).
מדובר בגוף הכולל צוות מומחים מגוון שמטרתו היא להטמיע את המדיניות,
הפרקטיקות המובילות, והארכיטקטורה הנדרשת בכדי לאמץ את טכנולוגיית
הענן בדרך הנכונה, המקצועית והיעילה ביותר עבור ארגונים המעוניינים
לעבור לענן. משימה זו דורשת יכולות ביצוע גבוהות ומדויקות, לצד
יצירתיות וחשיבה מקצועית אסטרטגית, בכדי ליצור ולעדכן תהליכים מבוססי
ענן, תוך שיפור התהליכים הקיימים והימנעות מגורמים מגבילים באותם
תהליכים מסורתיים הקיימים בארגון
לקוחות מספרים
"חשבים" עוברת ל- Microsoft Azure
מיטב דש מעבירה את מערכת ה -CRM לפלטפורמת הענן Dynamics 365 של מיקרוסופט.מיטב דש
המערכת כולה יושבת ב-Azure – הענן של מיקרוסופט, והיא עובדת במודל של פלטפורמה כשירות (PaaS)עירית ירושלים
הטמעת מערכת השיתופיות Microsoft Teams סייעה לבית החולים להתמודד בצורה טובה יותר עם משבר הקורונהאיכילוב
אנו יוצאים לפרויקט הגירת האקסצ'יינג לענן, יש לנו כבר Power BI בענן, ונמשיך ללכת לענןנתיבי אילון
הקורונה הביאה לשימושיות מואצת של הענן בארגונים
ארגונים נדרשים לבדוק את פתרונות ה-VDI – עקב העבודה מרחוק
Implementing Power BI and Migrating
to Azure for Optimal Decision-Making
Migrating from On-Premises Hosting to Microsoft Azure
הקורונה נתנה דחיפה משמעותית להטמעת כלי שיתופיות בארגונים
מה הפתרון המומלץ לעבודה מהבית עבור ארגונים?
NESS – האינטגרטור הגדול הראשון בישראל שקיבל ממיקרוסופט הסמכת Expert MSP
2021 - מפנה בעולם הענן במגזר הממשלתי
Ness ומיקרוסופט זכו במכרז הענן של הכללית
מי יבנה את הבית שלי? עמיגור ו-IT
המפתח להצלחת פרויקטים בענן, כל ענן – מרכז מצוינות לתחום
מהם אתגרי האנליסטים והחוקרים בעולם אבטחת המידע?
ארגונים מעוניינים בספקי מחשוב בעלי קשרים עם חברות ענק
חבילות ענן בהקלקה
-
GOLD
- Expert services up to 5 hours monthly *
- 24/7 Support Center
- Self Service Cloud system
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
- Quarterly Review:
- Architecture
- Cost Optimization
- Security
- SLA
*Expert Services hours are
not accumulated between months -
SILVER
- Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
- Quarterly Review:
- Architecture
- Cost Optimization
- Security
- Basic SLA
-
BRONZE
- Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
חבילות שירות במסגרת מרכז המצוינות
-
אימוץ ענן
(ארכיטקט פתרונות)- הגדרת אסטרטגיה- פיתוח אסטרטגיית ענן ובנייה של תכנית פרטנית
- תכנית – תיעוד מלאי של רכוש דיגיטלי של לקוחות, יצירה של תכנית אימוץ בענן, הגדרה של מיומנויות ומוכנות לתמיכה, הכנת סביבת ענן, הגירה/חדשנות – העברה/מודרניזציה של יישומים מקומיים לענן
- הגדרת יעדים ברורים המשתרעים על רווחי פרודוקטיביות והוצאות תפעוליות
-
אסטרטגיית ענן
(מנהלי תכניות ופרויקטים)- סקירה ומשוב על תוצאות עסקיות ומודלים פיננסיים
- סיוע בביסוס מניעים ברורים לאימוץ ענן המותאם ליעדים הארגוניים
- הגדרה של מדדי למידה רלוונטיים והעברת התקדמות לקראת תוצאות עסקיות
- הבנה של הסיכונים העסקיים שהתוכנית מציגה, לרבות סובלנות של הארגונים לסיכונים
-
משילות בענן
- סיוע בזיהוי פערים בתוך הארגון כפי שהוגדר במסגרת החוזה
- הבנה של הסיכונים העסקיים בארגון על-פי תיאור התכנית
- יצירה והבנה של מושגים בסיסיים להגנה על התשתית והנתונים בענן
- הבנה של הסיכונים העסקיים שהתוכנית מציגה, לרבות סובלנות של הארגונים לסיכונים
- סיוע ביצירה של פתרונות משילות מותאמים אישית כמענה על צרכים עסקיים שונים (MVP- Minimum Viable Product)
-
פלטפורמת הענן
- סיוע בבחירת פלטפורמת ענן העונה ביעדים העסקיים (Iaas, PaaS) של הארגון
- פיתוח אסטרטגיית ענן המבוססת על הצרכים העסקיים
-
אוטומציה
- להגדיר את פריסת השירותים וניהול המשימות שיהיו אוטומטיות (לדוגמא: שימוש ב Auto Scale)
- ארגון והתאמה של המשימות המוגדרות לגישה אחידה/מאוחדת להשגת המטרות
חבילות תפעול
ניהול ענן עוזר לנו ליצור פתרונות ניהול וחבילות תפעול מותאמות אישית עבור קו בסיס ניהול ללקוחות Azure על מנת לבסס עקביות משאבים בענן. לנס יש שלוש חבילות תפעול המתארות דרכים להרחבת קו הבסיס או בניית חוסן מעבר לקו הבסיס. לדוגמה:
- חבילת תפעול קו בסיס- מלאי ונראות של נכסים
- חבילת תפעול קו בסיס משופר
- חבילת תפעול Platform Operations ועוד
-
GOLD
Platform Operations
- Expert services up to 5 hours monthly *
- 24/7 Support Center
- Self Service Cloud system
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
- Quarterly Review: Architecture Cost Optimization Security
- SLA
*Expert Services hours are not accumulated between months
- מרכז תמיכה: 24\7
- חשבונות - סקירה שנתית של חשבונות קיימים
- מנהל לקוח- מנהל חשבונות טכני ייעודי
- סקירה רבעונית
- ארכיטקטורה
- אופטימיזציה של עלויות
- אבטחה
- SLA - הסכם רמת שירות בסיסי
חבילה מורחבת (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודולים:
- Asset Inventory
- Cost Optimization
- Security Audit
- Service Limits
- Managed Reports
- Automation- Scheduling rules, Security Rules, Provisioning, Optimization, Auto Tagging
Cloud management tool - self Service Cloud system
-
SILVER
Enhanced Baseline קו בסיס משופר
- Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
- Quarterly Review: Architecture Cost Optimization Security
- Basic SLA
- מרכז תמיכה: בין השעות 08:00-17:00 חמישה ימים בשבוע
- חשבונות - סקירה שנתית של חשבונות קיימים
- מנהל לקוח - מנהל חשבונות טכני ייעודי
- סקירה רבעונית
- ארכיטקטורה
- אופטימיזציה של עלויות
- אבטחה
- SLA - הסכם רמת שירות בסיסי
חבילה מורחבת (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודולים:
- Asset Inventory
- Cost Optimization
- Security Audit
- Service Limits
- Managed Reports
Cloud management tool - self Service Cloud system
-
BRONZE
Baseline קו בסיס
- Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
- Yearly review for eligible accounts
- Dedicated TAM
- מרכז תמיכה: בין השעות 08:00-17:00 חמישה ימים בשבוע
- חשבונות- סקירה שנתית של חשבונות קיימים
- מנהל לקוח- מנהל חשבונות טכני ייעודי
חבילה בסיסית (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודול:
- Asset Inventory
Cloud management tool - self Service Cloud system