Azure Portal
Microsoft Cloud

Creating New Business Value with Microsoft Cloud Solutions

Microsoft Cloud - זה הסיפור שלנו

נבחרת מומחי ה- Expert MSP שלנו בנס, מורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן והפיתוח בסביבות מיקרוסופט, ומביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט, וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.

Microsoft Cloud - שירותים והתמחויות

המשימה שלנו לספק פתרונות מקצה לקצה לכלל הארגונים בעולם הענן של מיקרוסופט הכוללים: רישוי, ארכיטקטורה, מעבר לענן, שירותי מומחה, תמיכה 24/7 ועוד.

Azure Migration
  • Azure Migration

    Azure Migration

    כספקית שירותי IT as a Service לעשרות לקוחות מכלל המגזרים ובכל סדר גודל, אנו אמונים בין השאר על בחינת חלופות טכנולוגיות לצרכים המשתנים של הארגונים. הליך בחירה זה מבוסס על הכרות עמוקה עם כלל מערכות וצרכי הלקוח, ובסופו אנו ממליצים על העברת ...

  • אופטימיזצית עלויות הענן

    אופטימיזצית עלויות הענן Cloud System Broker (CSB)

    מומחי CSB הינם מומחי רישוי ומערכות אשר אמונים על בחינה שוטפת של חשבונות הענן של לקוחותינו אל מול תכניות הרישוי של מיקרוסופט. מומחי ה- CSB בוחן באופן תדיר את האפשרויות לשיפור כלכלי תוך המלצה למעבר בין חבילות רישוי שונות...

  • Cloud as a service

    שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן-Cloud as a Service

    כחברת מיקור החוץ והשירותים המנוהלים המובילה בישראל, אנו מבינים כי אימוץ מודל ענן חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע, עם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית.  אנו מחברים הלכה למעשה את טכנולוגיות הענן לצרכי ויעדי הארגון ...

  • Help Desk as a Service

    מרכז התמיכה כשירות - Help Desk as a Service

    כמענה לצורך להביא את מרכז השירות והתמיכה בארגון ליעילות, ולביצועים מקסימליים, אנו מספקים פתרון מודולארי כולל לעולם התמיכה, החל מתוכנות ומוצרים מתקדמים וכלה במיקור חוץ מלא במודל ענני של מרכז התמיכה פנימי לעובדים או חיצוני ללקוחות הקצה של הארגון...

  • מרכז תמיכת - CSP

    מרכז תמיכת Cloud Service Provider (CSP)

    במסגרת הסמכתנו כספק CSP מורשה של חברת מייקרוסופט, אנו מספקים שירותי תמיכה וליווי ללקוחות הענן מייקרוסופט. במסגרת זו מלווים ומסייעים בפתרון בעיות ובתקשורת בין הלקוח למיקרוסופט באופן שוטף ולכל צורך. במסגרת שירותי CSP אנו מציעים שירותים ...

  • SAP on Azure

    SAP on Azure

    אנו מאפשרים לארגונים בכל מגזר ובכל סדר גודל, לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם גם עם מערכות ה SAP- הארגוניות ומציעים הקמה או מעבר שלהן על כל מרכיביהן ל- Azure. פתרון SAP on Azure מאפשר לארגונים לממש את הטרנספורמציה

  • DevOps & Agile

    DevOps & Agile

    תחום ה DevOps תופס תאוצה בקרב ארגונים מוטי חדשנות וטכנולוגיה. וזאת במטרה לקצר זמנים ולשפר את התהליכים והתקשורת בין צוות ה- Development לצוותי הOperations. צוות מומחי ה DevOps שלנו מציע שירות הכולל שלבים שונים ...

  • Automation On Cloud

    Automation On Cloud

    כלים ופתרונות בעולם האוטומצייה, הופכים להיות יותר ויותר קריטיים עבור פרויקטי ענן. ניסיוננו הרב ביישום תהליכי אוטומצייה למגוון רב של צרכים ולקוחות. ניתן לרכוש את השרותים הסטנדרטיים של ייעוץ, ליווי, הטמעה או צוותי ...

  • Cloud Security

    Cloud Security

    צוות אבטחת המידע והסייבר של יחידת הענן, מציע פתרונות ושירותים מתקדמים להגנה על כלל סביבות הענן בהם הארגון פועל וצורך. באמצעות מודעות, תאימות מוגברת, תגובה מהירה ויכולת לנהל איומים ופגיעות של סייבר, הקשורים לסביבה העננית שלך בזמן אמת, ועצירה ...

  • Cloud Disaster Recovery

    Cloud Disaster Recovery

    התאוששות נכונה מאסון היא קריטית עבור כל ארגון וזאת על מנת לייצר המשכיות עסקית מהירה ללא אובדן זמן ועלויות יקרות. תכנון נכון של חדרי מחשב תוך התחשבות בסביבות ענן מלאות או היברדיות, הכנת נהלי DR - הטמעתם, עדכונם וליווי הארגון בהם, יכולות גיבוי ...

  • Microsoft Cloud Professional Service

    Microsoft Cloud Professional Service

    נבחרת המומחים שלנו, מורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן ופיתוח מיקרוסופט, ומביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן ...

  • יעוץ לעולמות Azure

    יעוץ לעולמות Azure

    באמצעות פעילות שירותי היועצים והמומחים בענן, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו ע"פ דרישה וצורך מומחים מנוסים במגוון עולמות הענן ...

  • הדרכות והטמעות Office 365

    הדרכות והטמעות לעולמות סביבת העבודה המודרנית - Modern Workplace (MWP)

    הטמעת פלטפורמת Office 365 על מגוון הכלים והפתרונות בה, מהווה אתגר ארגוני. מדובר בסביבות עבודה שכלל המשתמשים בארגון עושים בהן שימוש. האתגר הינו הטמעת המערכת בהצלחה ככלי עבודה נגיש, ידידותי ומקצועי לכל משתמשי הארגון. הצלחת פרויקט מסוג זה ...

  • פתרונות להמשכיות עסקית

    פתרונות להמשכיות עסקית

    בעיתות חירום ומשבר בה ארגונים נדרשים לעבוד מרחוק ולייצר המשכיות עסקית, מחקרים מראים כי ארגונים מבוססי ענן הושפעו פחות מאשר ארגונים המבוססים על DC מסורתי. על כן פיתחנו בנס חבילות ופתרונות מבוססי מיקרוסופט לשעת חירום ...

  • שירותי ענן היברידיים

    שירותי ענן היברידיים

    נס מתמחה במתן פתרונות ענן, הן בתצורת Native Cloud והן בתצורה היברידית המשלבת ענן ציבורי ופרטי / תשתיות On prem. אנו מספקים שירותים מקצועיים מקצה לקצה הכוללים יישום, ניהול, תחזוקה, תפעול וחיסכון מרבי במשאבים....

  • Azure Landing Zone

    Azure Landing Zone

    LANDING ZONE של Azure הם למעשה הפלט או ההדמיה של סביבת Azure מרובת הנתונים והחישובים, אשר לוקחת בחשבון את תכנון יכולות ה-SCALE , ניהול אבטחה, רשתות וזהויות. Landing Zone של Azure מאפשרי העברת יישומים, מודרניזציה וחדשנות בקנה....

  • FinOps - Financial Operation

    FinOps - Financial Operation

    "השהות בענן" יכולה להיות יקרה. לכן, יותר ויותר ארגונים נדרשים ל- FinOps עבור ארגונם. תפקיד ה-FinOps הוא למזער את עלויות השהות בענן לאורך זמן ובמציאות משתנה של הארגון. עולם ה-FinOps משלב בין יכולות DevOps ליכולות והבנה פיננסית....

  • MSSP

    Microsoft Cloud Professional Service

    הדור הבא של כלי ניטור ותגובה לעולמות הגנת הסייבר באמצעות (CO-PILOT) Microsoft AI. איום הגובר של מתקפות סייבר מתקדמות כגון - כופרה, מניעת שירות (DDoS) , מתקפות חדירה ועוד, הופכות למורכבות וחודרניות יותר. ארגונים רבים אינם מסוגלים להתמודד עם האיומים הללו ולעיתים אינם מסוגלים להתמודד בשל היעדר משאבים, ועל...

Azure Migration

כספקית שירותי IT as a Service לעשרות לקוחות מכלל המגזרים ובכל סדר גודל, אנו אמונים בין השאר על בחינת חלופות טכנולוגיות לצרכים המשתנים של הארגונים. הליך בחירה זה מבוסס על הכרות עמוקה עם כלל מערכות וצרכי הלקוח, ובסופו אנו ממליצים על העברת ...

פתרונות רישוי Microsoft

נס הינה שותף Expert MSP של מיקרוסופט בישראל המתמחה בשיווק תוכנות מיקרוסופט לארגונים ועסקים מכל סדר גודל ומכלל המגזרים. כחלק מהתמחות רבת שנים זו מול מאות ארגונים , אנו מעניקים שרותי תכנון וייעוץ לבחירת סוג הרישוי ומסלולי הרכישה. הפתרונות והמוצרים מתאימים לצורכי הארגון בהתייחסות למצב הרישוי הקיים ולצרכיו העתידיים.

אנו מאמינים כי נושא רישויי התוכנה הינו מורכב. ועל כן, דורש תכנון נכון של הסכמי הרישוי השונים על מנת לייצר אופטימיזציה עבור הארגון. אנו בנס מעניקים לכל ארגון את חווית הלקוח המתאימה לו- החל מעזרה ויעוץ בתכנון ויישום הסכמי רישוי תוכנה, דרך ליווי בתהליכי הטמעת המוצרים והתוכנות וכלה באופטימיזציה של עולם הרישוי לאורך כל תקופת ההסכם וגם לאחריה.

לכל אחד מלקוחותינו מוקצה מנהל לקוח שהוא מומחה רישוי מיקרוסופט ומומחה פתרונות מיקרוסופט מוסמך, המאפיין את הצרכים הארגוניים במטרה להתאים את הסכם הרישוי המתאים ללקוח תוך התחשבות בצרכי הלקוח.

מומחי הרישוי שלנו יסייעו בהתאמת
תכנית הרישוי המתאימה ביותר לארגון שלכם:

רישוי שנתי (Enterprise Agreement)EA -
הארגון מחליט על תכולת הרישוי השנתית ומשלם עליה כל שנה.

ספק פתרונות ענן CSP - הסכם רישוי המותאם לעולם הענן. מתבסס על תשלום חודשי ע”פ שימוש, עם גמישות מלאה לשינויים חודשיים בהתאם להתפתחויות העסקיות ולגידול או הקיטון העונתי בפעילות הארגון

CCoE- Cloud Center of Excellence

אחד מהצעדים החשובים בדרך למצוינות בעולם הענן
הוא הקמה של גוף ענן מקצועי- Cloud Center of Excellence (CCoE).
מדובר בגוף הכולל צוות מומחים מגוון שמטרתו היא להטמיע את המדיניות, הפרקטיקות המובילות, והארכיטקטורה הנדרשת בכדי לאמץ את טכנולוגיית הענן בדרך הנכונה, המקצועית והיעילה ביותר עבור ארגונים המעוניינים לעבור לענן. משימה זו דורשת יכולות ביצוע גבוהות ומדויקות, לצד יצירתיות וחשיבה מקצועית אסטרטגית, בכדי ליצור ולעדכן תהליכים מבוססי ענן, תוך שיפור התהליכים הקיימים והימנעות מגורמים מגבילים באותם תהליכים מסורתיים הקיימים בארגון

לקוחות מספרים

"חשבים" עוברת ל- Microsoft Azure
מיטב דש מעבירה את מערכת ה -CRM לפלטפורמת הענן Dynamics 365 של מיקרוסופט.
מיטב דש
המערכת כולה יושבת ב-Azure – הענן של מיקרוסופט, והיא עובדת במודל של פלטפורמה כשירות (PaaS)
עירית ירושלים
הטמעת מערכת השיתופיות Microsoft Teams סייעה לבית החולים להתמודד בצורה טובה יותר עם משבר הקורונה
איכילוב
אנו יוצאים לפרויקט הגירת האקסצ'יינג לענן, יש לנו כבר Power BI בענן, ונמשיך ללכת לענן
נתיבי אילון
הקורונה הביאה לשימושיות מואצת של הענן בארגונים
ארגונים נדרשים לבדוק את פתרונות ה-VDI – עקב העבודה מרחוק
Implementing Power BI and Migrating
to Azure for Optimal Decision-Making
Migrating from On-Premises Hosting to Microsoft Azure
הקורונה נתנה דחיפה משמעותית להטמעת כלי שיתופיות בארגונים
מה הפתרון המומלץ לעבודה מהבית עבור ארגונים?
NESS – האינטגרטור הגדול הראשון בישראל שקיבל ממיקרוסופט הסמכת Expert MSP
2021 - מפנה בעולם הענן במגזר הממשלתי
Ness ומיקרוסופט זכו במכרז הענן של הכללית
מי יבנה את הבית שלי? עמיגור ו-IT
המפתח להצלחת פרויקטים בענן, כל ענן – מרכז מצוינות לתחום
מהם אתגרי האנליסטים והחוקרים בעולם אבטחת המידע?
ארגונים מעוניינים בספקי מחשוב בעלי קשרים עם חברות ענק

חבילות ענן בהקלקה

  • GOLD

    • Expert services up to 5 hours monthly *
    • 24/7 Support Center
    • Self Service Cloud system
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    • Quarterly Review:
      • Architecture
      • Cost Optimization
      • Security
    • SLA

    *Expert Services hours are
    not accumulated between months

    GO
  • SILVER

    • Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    • Quarterly Review:
      • Architecture
      • Cost Optimization
      • Security
    • Basic SLA
    GO
  • BRONZE

    • Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    GO

חבילות שירות במסגרת מרכז המצוינות

  • אימוץ ענן
    (ארכיטקט פתרונות)

    • הגדרת אסטרטגיה- פיתוח אסטרטגיית ענן ובנייה של תכנית פרטנית
    • תכנית – תיעוד מלאי של רכוש דיגיטלי של לקוחות, יצירה של תכנית אימוץ בענן, הגדרה של מיומנויות ומוכנות לתמיכה, הכנת סביבת ענן, הגירה/חדשנות – העברה/מודרניזציה של יישומים מקומיים לענן
    • הגדרת יעדים ברורים המשתרעים על רווחי פרודוקטיביות והוצאות תפעוליות
  • אסטרטגיית ענן
    (מנהלי תכניות ופרויקטים)

    • סקירה ומשוב על תוצאות עסקיות ומודלים פיננסיים
    • סיוע בביסוס מניעים ברורים לאימוץ ענן המותאם ליעדים הארגוניים
    • הגדרה של מדדי למידה רלוונטיים והעברת התקדמות לקראת תוצאות עסקיות
    • הבנה של הסיכונים העסקיים שהתוכנית מציגה, לרבות סובלנות של הארגונים לסיכונים
  • משילות בענן

    • סיוע בזיהוי פערים בתוך הארגון כפי שהוגדר במסגרת החוזה
    • הבנה של הסיכונים העסקיים בארגון על-פי תיאור התכנית
    • יצירה והבנה של מושגים בסיסיים להגנה על התשתית והנתונים בענן
    • הבנה של הסיכונים העסקיים שהתוכנית מציגה, לרבות סובלנות של הארגונים לסיכונים
    • סיוע ביצירה של פתרונות משילות מותאמים אישית כמענה על צרכים עסקיים שונים (MVP- Minimum Viable Product)
  • פלטפורמת הענן

    • סיוע בבחירת פלטפורמת ענן העונה ביעדים העסקיים (Iaas, PaaS) של הארגון
    • פיתוח אסטרטגיית ענן המבוססת על הצרכים העסקיים
  • אוטומציה

    • להגדיר את פריסת השירותים וניהול המשימות שיהיו אוטומטיות (לדוגמא: שימוש ב Auto Scale)
    • ארגון והתאמה של המשימות המוגדרות לגישה אחידה/מאוחדת להשגת המטרות

חבילות תפעול

ניהול ענן עוזר לנו ליצור פתרונות ניהול וחבילות תפעול מותאמות אישית עבור קו בסיס ניהול ללקוחות Azure על מנת לבסס עקביות משאבים בענן. לנס יש שלוש חבילות תפעול המתארות דרכים להרחבת קו הבסיס או בניית חוסן מעבר לקו הבסיס. לדוגמה:

  • חבילת תפעול קו בסיס- מלאי ונראות של נכסים
  • חבילת תפעול קו בסיס משופר
  • חבילת תפעול Platform Operations ועוד
  • GOLD

    Platform Operations

    • Expert services up to 5 hours monthly *
    • 24/7 Support Center
    • Self Service Cloud system
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    • Quarterly Review: Architecture Cost Optimization Security
    • SLA

    *Expert Services hours are not accumulated between months

    • מרכז תמיכה: 24\7
    • חשבונות - סקירה שנתית של חשבונות קיימים
    • מנהל לקוח- מנהל חשבונות טכני ייעודי
    • סקירה רבעונית
    • ארכיטקטורה
    • אופטימיזציה של עלויות
    • אבטחה
    • SLA - הסכם רמת שירות בסיסי

    חבילה מורחבת (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודולים:

    • Asset Inventory
    • Cost Optimization
    • Security Audit
    • Service Limits
    • Managed Reports
    • Automation- Scheduling rules, Security Rules, Provisioning, Optimization, Auto Tagging

    Cloud management tool - self Service Cloud system

    GO
  • SILVER

    Enhanced Baseline קו בסיס משופר

    • Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    • Quarterly Review: Architecture Cost Optimization Security
    • Basic SLA
    • מרכז תמיכה: בין השעות 08:00-17:00 חמישה ימים בשבוע
    • חשבונות - סקירה שנתית של חשבונות קיימים
    • מנהל לקוח - מנהל חשבונות טכני ייעודי
    • סקירה רבעונית
    • ארכיטקטורה
    • אופטימיזציה של עלויות
    • אבטחה
    • SLA - הסכם רמת שירות בסיסי

    חבילה מורחבת (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודולים:

    • Asset Inventory
    • Cost Optimization
    • Security Audit
    • Service Limits
    • Managed Reports

    Cloud management tool - self Service Cloud system

    GO
  • BRONZE

    Baseline קו בסיס

    • Support center working hours/days 08:00-17:00 X 5
    • Yearly review for eligible accounts
    • Dedicated TAM
    • מרכז תמיכה: בין השעות 08:00-17:00 חמישה ימים בשבוע
    • חשבונות- סקירה שנתית של חשבונות קיימים
    • מנהל לקוח- מנהל חשבונות טכני ייעודי

    חבילה בסיסית (מבוסס מדיניות) הכוללת הטמעה של פלטפורמת ניהול ענן עם שימוש במודול:

    • Asset Inventory

    Cloud management tool - self Service Cloud system

    GO
דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה