Glassbox - תיעוד משפטי של טרנזקציות אונליין
Glassbox מציעה פתרון ייחודי להקלטת תעבורת האינטרנט של לקוחות הקצה באתרי אינטרנט ובעבור חברות המציעות שירותים מבוססי טכנולוגיות Web. כך תהיה לארגון יכולות ההקלטה וניגון של כלל הפעילות של לקוחות חיצוניים ומשתמשים פנימיים על גבי אתר האינטרנט ויישומי Web שלו לקיום ויצירת תיעוד משפטי לטנזקציות שבוצעו ברשת.
מתן תמיכה בלקוחות חיצונים בזמן אמת
על ידי הקלטה ותיעוד של פעילות משתמשי קצה באתר החיצוני בטכנולוגיות Web, מאפשר הפתרון של Glassbox לארגון לדעת בזמן אמת מה עובר הלקוח בניסיונותיו לעשות שימוש באתר החברה ובשירותיה. ההבנה כי לקוח שנכשל בשלב כלשהוא של שימוש בשירות, והחווה קשיים בשימוש הראשוני הוא לקוח שלא ישוב לעשות שימוש בפתרונות הארגון היא מפתח להצלחה בעידן הדיגיטאלי. ארגון שידע להבין היכן נקודות התורפה של השירותים שהוא מציע ולשפרם ירכוש במהירה לקוחות נאמנים שיששו לעשות שימוש בפתרונות החדשניים שהארגון מצעי. הפתרון של Glassbox מאפשר ניתוח פעילות המשתמש בזמן אמת, טיפול יעיל בתקלות ותמיכה פרואקטיבית בלקוחות.
Web Analytics – איסוף נתוני שימוש וניתוחם
איסוף נתונים על השימוש באפליקציותWeb, ניתוחם והצגתם בכדי לאפשר הבנה וייעול היישומים ומכירת תוכן רלוונטי לפי חיתוך לקוח. כל אלה יאפשרו לארגון ניהול פרואקטיבי של ביצועי היישומים שהוא מציע ללקוחות הקצה.
ידיעה של ביצועי היישומים מאפשרת ניהול נכון של פיתוח והרחבת היישום לשימור חווית לקוח מייטבית.
פתרון ניתוח הנתונים יכול לתת מענה לסוגיות הבאות:
התנהלות לידים ורכישת לקוחות:
- כמה לקוחות פוטנציאלים נכנסו לדף הצטרפות ללקוחות חדשים
- באיזה תכנים באתר התעניינו אותם לקוחות פוטנציאלים
- יכולת להריץ Replay מלא של פעולות הלקוחות הפוטנציאלים באתר
- יכולת לבצע Replay של לקוחות שנרשמו לאתר על מנת להבין מה משך אותם להירשם
- כמה מתוכם שלחו בקשה להצטרף
התנהגות לקוחות באתר
- כמה לקוחות נכנסו לאתר
- מאיפה הגיעו הלקוחות לאתר (מאיזה לחצן)
- כמה מהלקוחות המתעניינים לחצו על תפריט מסוים
- כמה מהלקוחות המתעניינים נכנסו לחלון "לא מוצא מה שאני צריך" ואיזה מידע חיפשו שם
- מה ביצעו אותם לקוחות מתעניינים שלא ביצעו רישום לשירות
- כמה מתוכם ביצעו רישום לשירות
שחזור נתונים מאתרי אינטרנט של הארגון
אתרי האינטרנט מציגים ללקוח מידע שמהווה בסיס להחלטת הלקוח לרכוש מוצר זה או אחר. מידע זה אינו נשמר בבסיסי הנתונים של החברה במסגרת תהליך הרכישה למרות שהוא מחייב את הארגון, הפתרון של חברת Glassbox מאפשר שחזור נתונים לצורך תיקון בעיות, וייעול השימוש וביצוע של טרנזקציות אל מול האתר החיצוני ו/או באפליקציות Web פנימיות של הארגון. בנוסף הפתרון מאפשר ניתוח אנליטי של הפעילות המתבצעות באתר מה שמאפשר שיפור מתמיד בשירותים הניתנים למשתמש הקצה (לקוח, ספק או עובד בארגון).
Loom Systems – פלטפורמה לניתוח תפעולי
Loom Systems היא חברה מובילה בתחום של פלטפורמות לניתוח תפעולי. המערכות של החברה משמשות לגילוי ואיתור בעיות תפעוליות בזמן אמת ומתן פתרונות בסביבות רב מימדיות. אנשי אבטחה מקצועיים עושים שימוש בפתרונות של Loom Systems כדי לבצע ניתוח אוטומטי של מידע על גישות משתמשים ונתוני מידע לנראות מקסימאלית של סביבת התפעול. הפתרון מייצר תובנות מנתונים ללא קונפיגורציה או תחזוקה מיוחדת של כלי תפעול התוכנה בארגון. הפתרון זמין גם כשירות תוכנה במתכונת SaaS או להתקנה באתר החברה.
המערכת עושה שלוש פעולות עיקריות:
- ניתוח רצוף ואוטומטי של הרישומים
- ניבוי בעיות ואזהרה מראש
- הפקת תובנות לפתרון בעיות
המערכת של Loom תומכת ביצירת תשתיות מודרניות בארגון המחליפות מגוון רחב של תהליכי תפעול ומשימות IT, על ידי קישור בין מחלקת IT ומחלקות עסקיות. נכון להיום, מדווחים הלקוחות המשתמשים במערכת על הפחתת רעש ההתרעות ב 93% ושיפור MTTR של 45% בביצועי התפעול היומיים שלהם.
יתרונות
⦁ ניתוח כמויות לא מוגבלות של נתונים
⦁ נראות מלאה של סביבת התפעול בזמן אמת
⦁ יכולת לגילוי ופתרון בעיות פרואקטיביים, לפני שהבעיה תתפח ותהפוך למכשול ממשי העוצר עבודה
איסוף מידע וניתוח רשומות מעמיק
המערכת מנתחת כל סוג של רשומה או מדד. בין אם הנתונים מובנים ו/או ומובנים למחצה, ללא מגבלה לגבי מקור הנתונים. הפלטפורמה שלנו מנתחת את הרשומות, מסווגת אותן, ומיישמת את שיטת המדידה המתאימה לכל תכונה.
איתור אנומליות והצגתן בנראות ברורה
על ידי מינוף אלגוריתמים מתקדמים של Machine Learning, המערכת מאתרת דפוסים בתוך הרשומות ולומדת את חותמת התנהגות הנתונים הייחודית שלהם. המערכת קובעת סף דינמי המבוסס על חיתום הנתונים בזמן אמת כדי לזהות בעיות המתעוררות כבר בהתחלה ולהתריע עליהן.
ניתוח מותאם של שורש הבעיה
המערכת משתמשת בהנמקה קוגניטיבית כדי לזהות בעיות החוצות סביבות עבודה ואפליקציות שונות. כך מתאפשר לצוות התפעולי לקבל נראות מלאה של הסביבה הדיגיטלית של הארגון על כל גווניה. המערכת מספקת תובנות לגבי שורש הבעיות באופן הפשוט והמקיף ביותר.
תובנות והכרעות
המערכת מעשירה את המידע על אירועים שזוהו בעזרת תובנות המנוסחות בשפה פשוטה ומסבירות בדיוק את ההתרחשות כך שלא נדרש ידע מוקדם כדי להבינה. על בסיס תובנות אלו והידע הקנייני הייחודי הנצבר במערכת ניתן לספק המלצות לקבלת החלטות. הפתרון נועד להעצים את המשתמשים באמצעות מתן יכולות המשתמשים שלה עם היכולת לחלוק ידע בין שכבות שונות ולשמור ידע שבטי יקר בתוך הארגון.
חיזוי קריאות
המערכת לומדת ומסווגת את כרטיסי הקריאות בארגון, מקשרת אותם אוטומטית לנתונים גולמיים בזמן אמת וכך חוזה תקריות עתידיות. כפתרון אוטונומי אינטליגנטי, המערכת פותחת קריאות לנושאים מרכזיים לפני שהמשתמשים עושים זאת, מה שמאפשר לצוות התפעולי להיות פרואקטיבי ולהפחית במידה ניכרת את הזמן הממוצע לאיתור תקלות.
Riverbed Performance Management - פיתרון מתקדם לניטור וניתוח שינויים בתצורה (CM)
פלטפורמת ניטור הביצועים הדיגיטלית מבית Riverbed משפרת את כל ההיבטים של ניהול עסק דיגיטאלי. בעולם הנשלט על ידי טכנולוגיות ענן מודרניות וטכנולוגיות ניידות, הביצועים דיגיטליים של הארגון הינם קריטיים לצמחיה ולהצלחה עסקית. Riverbed מספקת תובנות מקיפות על משתמשי קצה, רשתות, תשתיות ויישומים מתוך ניטור מעמיק של שינויי תצורה. כך יכול הארגון להשיג ביצועים חסרי תקדים ויתרון תחרותי. פורטפוליו הפתרונות של החברה ניתן לאינטגרציה בסביבות עבודה משתנות ובמחלקות שונות של הארגון, זאת על מנת לייעל את היישומים והשירותים שארגון צריך לספק על מנת להבטיח חוויית משתמש דיגטאלית מושלמת ללקוחותיו.
הפתרונות של החברה מאפשרים לארגונים להפיק תובנות המאפשרות הנעה של תהליכי חדשנות. פתרונות אופטימאלים לפעילות עסקית בעידן הדיגיטאלי ובתשתיות ענן. הפתרונות מאפשרים הפחתת עלויות ועליה ביצרנות. המערכת מאפשרת גמישות רבה יותר, שקיפות משופרת, ביצועים גבוהים ויעילות מוגברת.
התובנות מאשפרות פישוט תהליכים והגברת מהירות המענה לדרישות השוק, להשגת יתרון תחרותי. היא עושה זאת על ידי:
- הגדרה מחדש את צורכי תשתיות הענן של הארגון
- אספקת חוויה יוצאת דופן למשתמשי הקצה בין יישומים ומכשרים
- אבטחה מקסימאלית בצירוף עם גמישות וביצועים גבוהים בנקודות הקצה
- תכנון, פריסה וניהול של רשתות מבוזרות באמצעות פתרון אינטליגנטי ואינטואיטיבי
- שקיפות משופרת למכשירים קריטיים לניטור חווית המשתמש
מערך התמיכה של החברה מספק שירותי תמיכה 24 שעות ביממה, כל השנה, כדי למקסם ולהגן על לקוחות המשתמשים בטכנולוגיות של החברה. הוויית שירות לקוחות יוצאת הדופן, מתחילה כבר מבית ומציעה פתרונות מגוונים בזמינות גבוהה, כולל רשת לוגיסטית גלובלית ומשאבים מקיפים כגון מאגר מידע מפורט וקהילת משתמשים פעילה. שירותי התמיכה ניתנים ללא תשלום, כך גם העדכונים. חשוב לחברה להבטיח כי לקוחותיה יהנו מן הפתרונות המתקדמים ביותר.
Evolven Change Monitoring – ניטור שינויים
פתרון יחיד מסוגו למניעת תקלות כתוצאה משינויים בסביבת המיחשוב הארגונית
פתרון לניטור שינויים מתוצרת חברת Evolven, פועל באמצעות ניתוח פעילותה של יחידת תפעול התוכנה בארגון (IT Operations Analytics) ומאתר באופן אוטומטי שינויים המיושמים על שכבות שונות של סביבת המיחשוב הארגונית. שינויים אלו עלולים ליצור השפעה שלילית על ביצועים, זמינות או אבטחה של המערכות העסקיות הקריטיות. הפתרון של חברת Evolven מתריע מפני תקלות שכאלה.
Evolven Change Monitoring מאפשר למנהלי ה-IT בארגון לדעת בדיוק מה השתנה בסביבת המיחשוב, למנוע תקלות הנובעות משינויים מתוכננים ובלתי מתוכננים, ולנתח ולהבין את השפעת השינויים שייושמו על התשתיות השונות. בנוסף לכך מאפשר המוצר לתייג הגדרות מערכת על בסיס מידת חשיבותן ותחומי השפעתן, ולבצע זיהוי והשוואה אוטומטיים של סביבות מיחשוב (החל מרמת האפליקציה הבודדת ועד להשוואה של סביבות שלמות).
המוצר של Evolven מזהה את כל השינויים, ההבדלים וחוסר העקביות המאיימים על יציבות מערך המיחשוב הארגוני. כמו כן מסווג המוצר את השינויים וההבדלים על פי חשיבות ותחומי הפגיעה העלולים להתרחש: פונקציונליות, ביצועים, אבטחת מידע, יציבות וכדומה.
ארגונים העובדים עם הפתרון של Evolven מדווחים על:
- צמצום של 25% בזמני השבתה
- צמצום של 50% במשך הזמן הנדרש לאיתור תקלה
- גידול של 30% ביציבות תשתיות ה-IT
טכנולוגיות יחודיות ל-Evolven:
- זיהוי דינמי ואוטומטי של פרמטרים, ללא צורך בהגדרה מוקדמת (ע"י כתיבת קוד או הכלה של רשימות)
- ניהול מכלול הסביבות בממשק אחד - תמיכה במגוון סוגי תשתיות
- מאגר ידע המסווג נתונים לפי רמות של חשיבות והשפעה אפשרית על הסביבה הלוגית.
תוצאות ההשוואה של Evolven מכוונות את אנשי ה-IT בדיוק אל הפרמטרים המשפיעים על התנהגות הסביבה המחשובית ולתקלות פוטנציאליות עוד לפני התרחשותן.
Informatica: Dynamic Data Masking - אבטחה, מיסוך, בקרה ותיעוד נתונים
Informatica מציעה פתרונות אבטחה, מיסוך, בקרה ותיעוד נתונים. פתרון אבטחת המידע המותקן מעל בסיסי הנתונים של הארגון מגיע בשתי תצורות: מיסוך פיזי, ומיסוך דינאמי . על ידי אספקת פתרונות המאפשרים את יצור מסד הנתונים של העתיד. Data 3.0 מאפשרת החברה ללקוחותיה לספק למשתמשי הקצה פתרונות חדשניים תוך תאימות גבוהה לתקנים ואבטחה מקסימאלית. ניצול ההזדמנויות בצורה מיטבית מאפשר השגת יתרונות תחרותיים.
החברה פועלת בתחומים של Big Data, הגירה לתשתיות ענן, אינטגרציה של מידע ותשתיות, ניהול ואבטחת מאגרי נתונים, אבטחת איכות ותיאימות לתקינה ומשילות.
הפתרונות של החברה מטפלים בסוגיות הבאות:
- מעקב והפעלת מדיניות אבטחה בגישה לבסיסי הנתונים בזמן אמת
- הגבלה, חסימה או הרשאת גישה לבסיס הנתונים לפי מקור הפניה
- יכולת זיהוי מקור הפניה לפי משתמש, קבוצה ב-AD , אפליקציה, פקודה וכו'.
- מיסוך, ערבול והצפנה סטאטית או דינמית של נתונים רגישים
- עמידה בדרישות הרגולציה
- Audit - תיעוד היסטוריית גישה, פעילות, ובקשות נתונים בזמן אמת
הפתרון הוא קל ופשוט לשימוש, אינו מצריך שינוי קוד באפליקציה או בנתונים ומתאים גם לשכבות תוכנה נמוכות. המוצר זכה בתואר Cool Vendor של Gartner ובפרס Most Innovative Security ב - 2012 Global Excellence
Aternity – פתרונות דיווח ותחקור
הפתרון של חברת Aternity הינו פתרון ייחודי מסוגו המצוי כסוכן על כל תחנות הקצה של המשתמש. הפתרון הופך כל תחנה ותחנה לכלי המספק דיווח שוטף אל שרת מרכזי.
צוות ניהול התוכנה של הארגון נהנה מתובנות מקיפות בנושא חוויית המשתמש של לקוחות הארגון ומשתמשים נוספים כגון ספקים ועובדים. בעזרת המערכת ניתן לנתח ביצועים, לפתור בעיות ותקלות הפוגעות בהם ולשפר את השירות. זהט פתרון מלא ומקיף המספק תצוגה הוליסטית של החוויה הדיגיטלית של כל משתמשי הקצה של הארגון על ידי מעקב אחר חווית המשתמש בכל המכשירים, התשתיות, היישומים והרשתות שבהם הארגון משתמש.
דיווח ותחקור בעידן הדיגיטאלי
איסוף פעילות מכל תחנות העבודה ותחקורן באמצעות מודל אלגוריתמי חכם מאפשר:
- איתור תקלות טרם פגיעה במשתמשים
- הבנה מדוייקת של חוויית המשתמש
- בחינת שימוש ביישומים ומודולים של הארגון
- קבלת דוחות מדויקים אודות: מצאי, חומרה, שדרוגים, תקשורת ועוד.
snow software ניהול נכסי IT תוכנה, חומרה וענן
SNOW ניהול נכסי התוכנה וחומרה- הדרך להפחית עלויות, לנהל סיכונים ולספק אופטימיזציה תפעולית.
בתחום אופטימיזציית רישוי התוכנה, הארגונים נמצאים בחשיכה,
הסכמי הרישוי הינם מורכים , תדירות ביקורות הרישוי של יצרני התוכנה גבוהה ,מרבית הפתרונות הקיימים בתחום מציגים רק את הרישוי המותקן במערכות הארגון ובאופן מוגבל לטכנולוגיות מסויימות, ללא הצגת עלויות או סטאטוס עמידה בציות.
( compliance) ,ולכן אין יכולת ניהול מלאה של הרישוי ולא ניתן לקבל ותמונה מדוייקת על אופי השימוש והאפשרות לאופיטמיזיה וחסכון בעלויות.
למנהלי רכש IT ברגע האמת הרבה שאלות פתוחות כדלקמן :
- כיצד ניתן להיערך מיידית לחידושי רישוי ותוך כדי התהליך לחסוך עלויות תוכנה ותחזוקה? ושיבוצע תשלום רק על רישוי הנדרש ובשימוש לא יותר ולא פחות?
- כיצד ניתן לשפר ולמכן את תהליך הניהול והבקרה על כלל ההתקנות של התוכנות והרישוי הקיים
- איך להתגבר על חוסר במידע זמין מיידית על סיכוני ציות כדי לייצר תמונת רישוי מלאה לפני כל ביקורת רישוי, במקום אחד?
- איך לצמצם השקעת זמן וכסף בתוכנות לא בשימוש, זומבי VM, VDI, תוכנות ענן, תוכנות עם שימוש זהה, לדעת איזה תוכנה וגרסה נמצאת באיזה חומרה?
- איך אפשר להשיג שליטה בכל פרטי ההסכמים המורכבים וחישובי הרישוי המגוונים ולהגיע למו"מ מול היצרן חזק יותר?
NessPRO מייצגים את חברת SNOW ניהול נכסי תוכנה, היצרן הגדול והמוביל בעולם על פי גרטנר של – SAM ניהול נכסי התוכנה והחומרה בארגון כבר 3 /נים ברציפות
עם מעל 4500 לקוחות ברחבי העולם, ומעל 12 מיליון התקנים המחוברים ל-SNOW.
החברה שמה למטרה לעשות מהפיכה, להעביר את הכוח ללקוח וליצור חדשנות שמאפשרת לשלם רק על מה שהוא משתמש בכל סוגי הרישוי הארגוני בכל סביבה בכל טכנולוגיה ולחסוך כסף ומשאבים
המערכת היחידה שמספקת את היכולת לא רק לנהל את נכסי התוכנה אלא גם להציג כמה כסף הארגון יכול לחסוך ואיך.
המערכת מציגה לארגון תובנות עסקיות והמלצות לניהול הרישוי ובכך גורמת לארגון לעבור מארגון מציית לארגון פרואקטיבי המבצע אופטימיזציה ושולט בהוצאות הרישוי שלו.
האתגרים בניהול נכסי תוכנה
- אין מקום אחד שבו מרוכז כל המידע על נכסי החומרה ותוכנה של הארגון יחד עם הסכמי הרישוי
- תדירות בקרות הרישוי מצד הספקים עולה וקיים קושי להיערך לקראת בקרות אלו.
- ניהול החומרה והתוכנה הינו מבוזר, אין יכולת לבצע רכישה מרוכזת
- אין שקיפות של כלל התוכנות הקיימות בארגון
- הסכמי הרישוי עם הספקים הינם מגוונים ומורכבים, כל ספק מודד באופן שונה. לדוגמא לפי מעבדים, לפי מספר משתמשים, לפי סוג המעבד, או מספר טרנזקציות כך שישנו קושי לעקוב אחר ההסכמים.
קישור ל Technology Intelligence Assessment Tool
תועלות SNOW SOFTWARE ASSET MANAGEMENT
- חיסכון מהיר ודרמטי בעלויות- שלם עבור מה שאתה משתמש לא יותר ולא פחות, ROI ברור ומהיר
- מוכנות לביקורת תאימות רישוי- הבנה מקיפה ומעמיקה של דפוסי השימוש של המשתמשים על סמך התנהגות בפועל על פני תקופה מוגדרת (למשל 12 חודשים), מאפשרת התאמת סוג הרישיון של לכל משתמש לאורך כל השנה, אופטימיזציית עלויות ומוכנות לביקורות ציות.
- בקרת עלויות- הסרת משתמשים לא מורשים ומניעת גידול בעלויות החידוש באופן פרואקטיבי באמצעות מעקב אחר דפוסי התנהגות יוצאי דופן, וזיהוי משתמשים ללא רישוי או שאינם מורשים להשתמש במערכות.
- עלויות רכישה חדשות - שימוש יעיל יותר או חוזר ברישיונות שכבר נרכשו ובכך לחסוך לארגון עלויות הנובעות מרכישת רישוי נוסף
- צמצום עלויות ומוכנות למו"מ - הצגת כלל המידע הנדרש כדי להיות מוכנים למשא ומתן העל ההסכם או התחזוקה.
- שיפור יעילות תפעולית והפחתת עלויות תחזוקה
- ידידותי למשתמש, תצוגה גרפית וברורה, עקומת למידה מהירה
- מניעת הפתעות בביקורת רישוי- עמידה בדרישות תנאי הרישיון ומניעת קנסות ביקורת בפחות מאמץ
- קבלת החלטות נכונה יותר ושיפור יכולת המשא ומתן מול ספקי התוכנה, מו"מ מעמדה של כוח
- תהליכי יישום והטמעה פשוטים עם תוצאות מהירות
יכולות עיקריות של המערכת
- הצגת רישוי בפועל מול ההסכם והמלצה כיצד לחסוך ביותר מ 600,000 אפליקציות ומעל 81,000 יצרני תוכנה וחומרה - שלם רק על מה שהארגון משתמש בפועל כולל רישוי IBM,Oracle, SAP, Adobe - שלם רק על מה שהארגון משתמש בפועל (מניעת רישוי יתר או תת רישוי)
- הצגת רישוי בפועל מול ההסכם והמלצה כיצד לחסוך
- גילוי כלל האפליקציות בארגון בהתקנים בהם מותקן ה Agent של Snow
- מדידת משך השימוש של המשתמש באפליקציות ( תכונה הכרחית לצורך ביצוע אופטימיזציה)
- נורמליזציה של אפליקציות המזוהות ע”י Snow
- אינטגרציה למערכות המלאי הקיימות בארגון כגון: Altiris, EMC, Aveksa, BMC, Landesk ועוד
- עדכון חוזים באמצעות ממשק ממוכן, ניהול הסכמי התוכנה והרישוי
- דוחות מוכנים לשימוש כולל מגוון דוחות אופטימיזציית עלויות לפי חתכים של משתמשים, חוזים, רישיונות, אפליקציות, התקני חומרה, ענן ועוד.
- התראות
- שיפור אמינות הנתונים ב CMDB באמצעו עדכון אוטומטי של נתונים מפורטים ומדויקים
- ניתוח משמעויות מעבר לענן מבחינת רישוי
- ניהול העלויות על פני מרכזי הרווח ויצירת תמריצים מקומיים לחיסכון
- זיהוי אוטומטי של כ- 521,000 אפליקציות ומעל 81,000 יצרני תוכנה וחומרה
- מניעת שימוש בתוכנות פיראטיות
- הצגת תמונה מאוחדת של כלל הספקים- מייתר את הצורך לבצע בקרות ציות רישוי ידניות עבור כל ספק בנפרד
- ממשק מותאם לצרכיו העסקיים של המשתמש – IT, רכש, כספים והנהלה
למידע נוסף
Gili.hazzani@ness-tech.co.il