RISE with SAP
RISE with SAP as a Service by NESS מאפשר לכל ארגון (מבוסס SAP ECC או כל מערכת ERP אחרת) לבצע עסקה אחת מקצה לקצה הכוללת
את כל הרכיבים בפרויקט שדרוג או הטמעה של מערכת ERP- רישוי, תשתיות, שדרוגים ותחזוקה, התאמה, אבטחה וכלי אנליזה בענן.
למה RISE with SAP on Azure במודל as a Service?
RISE with SAP on Azure by NESS הוא פתרון ה-ERP המקיף והגמיש בעולם
הפתרון כולל מאות סיפורי הצלחה משותפים להנעת החדשנות הארגונית (Best Practice) עבור 25 וורטיקלים שונים
כלי אנליטיקה מתקדמים עבור אופטימיזציה מתמשכת לכלל התהליכים העסקיים של הארגון בענן
הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבור ארגונים צומחים תוך אימוץ חדשנות עסקית וטכנולוגית
מעבר לפלטפורמת ה-ERP בענן המתקדמת והבטוחה ביותר ממערכות ארגוניות קיימות
לנו ב-NESS יתרון משמעותי בתכנון וביצוע המעבר לחבילת RISE WITH SAP, וזאת מתוך עשרות רבות של סיפורי הצלחה, מתודולוגיות
מעבר סדורות, בסיס שירותים ויכולות המקיף ביותר בישראל ליישום מערכות SAP בענן.
שירות מנוהל SAP
לאור הניסיון עשיר ביישום , תחזוקה ופיתוח מערכות SAP לאורך השנים עבור לקוחותינו והבנה עמוקה של תהליכים עסקיים ומקצועיים, הוקמה בנס לשכת שירות לטובת מתן שירותי תחזוקה, פיתוח ותמיכה עבור לקוחות SAP. מודל לשכת השירות החדש, המוגדר שירות מנוהל למערכת SAP, מאפשר לחברות וארגונים להשתמש בטכנולוגיה איכותית ומובילה בעולם ובמקביל ליהנות מגמישות עסקית מקסימלית. המודל מציע שירות לכלל המודולים והתהליכים שהארגון משתמש בהם תוך הגדרת רמת שירות (SLA) . השירות המנוהל מציעה פתרון לנושאי התחזוקה, תקלות, חבילות עבודה לשינויים ותוספות וביצוע פרויקטים במחיר קבוע, תחת ספק אחד ומודל עסקי אחד. המודל מאפשר חסכון משמעותי בעלויות תחזוקת המערכת, מחויבות לרמת שירות, מענה בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוח, ומתן שירות מתמשך ללא דאגה לתהליכי גיוס ושינויי כ"א . כערך מוסף מעמידה נס לטובת לקוחות השירות המנוהל- שירותי מומחה רוחביים להתייעצות ולאסקלציה לפי צורכי הלקוח המשתנים.
יתרונות השירות המנוהל:
- שיפור מתמיד של הידע המקצועי ואיכות השירות
- התייעלות תפעולית ופיננסית של עד 20%
- עמידה ב SLA
- מודלי התקשרות גמישים
- מעבר מקצועי ומופחת סיכונים בפרויקט המעבר
- מתודולוגיות סדורה ומוכחות
- האצת תהליכי חדשנות
- הכוונה ויעוץ אובייקטיבים אל מול צורכי הלקוח האמיתיים
- אספקת כלים ובקרות (שקיפות)
- שימור ושיפור הידע וניהול המשאב האנושי
- מנגנוני היפרדות והעברת מקל מוגדרים מראש
- "שירות שקוף" הלקוח מקבל שירות בכל זמן מצוות מומחים
שירות מנוהל SAP BASIS
יתרונות שירות מנוהל SAP Basis
- שיפור תהליכים ושיטות עבודה
- גמישות תפעולית אותם קשה להשיג במסגרת כח אדם לא מנוהל
- יצירת צוותים בעלי תמהילי ידע שונים על פי צרכי הלקוח
- שיפור מתמיד של הידע המקצועי ואיכות השירות
- התייעלות תפעולית ופיננסית של עד 20%
- עמידה ב SLA
- מודלי התקשרות גמישים
- מעבר מקצועי ומופחת סיכונים בפרויקט המעבר
- מתודולוגיות סדורה ומוכחות
- האצת תהליכי חדשנות
- הכוונה ויעוץ אובייקטיבים אל מול צורכי הלקוח האמיתיים
- אספקת כלים ובקרות (שקיפות)
- שימור ושיפור הידע וניהול המשאב האנושי
- מנגנוני היפרדות והעברת מקל מוגדרים מראש
- "שירות שקוף" הלקוח מקבל שירות בכל זמן מצוות מומחים
מודלים לשירות מנוהל:
- מודל "שרול נושם"
- מודל תפוקות
- מודל פרויקטאלי
המודלים נקבעים בצורה משותפת עם הלקוח תוך המלצות מקצועיות בהתאמה להבנת צרכי הלקוח, אופי עבודתו, צרכיו ומטרותיו המקצועיות, התפעוליות והעסקיות.
S/4 HANA
SAP S/4HANA היא הפלטפורמה החדשה של עולם המערכות הארגוניות (ERP) ושל מה שקראנו לו עד היום SAP R 3.
מערכת SAP S/4 HANA תאפשר עיבוד נתונים מהיר יותר, חווית משתמש חדשנית יותר ויעילות גבוהה יותר לצד כל יתרונות הענן. יותר ויותר לקוחות חדשים המחפשים מערכת ארגונית גמישה וחדשנית, ולצידם לקוחות וותיקים בעולם הסאפ- מקימים ומשדרגים את המערכות הקיימות לפלטפורמה זו.
נס כגוף הוותיק ביותר בעולמות ה SAP ERP אשר הטמיע עשרות פרויקטים מקצה לקצה של SAP R 3 בארגונים מכל סדר גודל ומגזר- מכיר את כלל התהליכים והמודולים במערכות ה sap ומאפשר לכל ארגון, בין אם משדרג את המערכת או מקימה מחדש, "ראש שקט" בתהליך אסטרטגי זה.
אנו מציעים תהליך שלם או חלקי הכולל: בחינת המעבר למערכת S/4 HANA, נשקול יחד עם הלקוח נושאים טכנולוגיים, כלכליים, רמות שירות, זמינות מערכות ונתונים, מגבלות רגולטוריות (במידה וקיימות כאלה), דרישות אבטחת מידע, תחזוקה לאורך זמן וכל נושא אחר הרלוונטי ללקוח.
המעבר ל- SAP S/4 HANA הינו תהליך מורכב ככל שמגוון השירותים, הממשקים והמערכות בארגון נרחבים יותר.
לנו יתרון משמעותי בתכנון וביצוע המעבר, וזאת מתוך עשרות רבות של סיפורי הצלחה, מתודולוגיות מעבר סדורות, בסיס שירותים ויכולות רחב, המאפשרים לנו התייחס באופן מלא לכלל הצרכים הארגוניים (טכנולוגים ועסקיים).
למעשה להוות One Stop Shop לתהליך המעבר ובאחריות מלאה.
SAP HANA
נס כמי שמובילים את שוק ה SAP בישראל זה שני עשורים והיתה מעורבת בפרויקט ה-ERP הארגונים הגדולים והמשמעותיים בישראל, מבינה כי גם עולם זה משתנה ומקבל תצורה חדשה בדמות פתרונות ליבה וורטקלים מבוססי ענן אשר מעניקים ערכים מוספים מהירים, מקצרי טווחים, נגישים המוטמעים בפרקי זמן קצרים תוך חווית משתמש קלה ופשוטה SAP. העולמית מובילה את פלטפורמת הענן HANA ואנו בישראל השותפים המובילים למעבר והטמעת סוויטה זו. יחד עם יחידת הענן הבקיאה בפרויקטי שדרוג והקמה של כל סביבות הענן – אנו מייעצים, מלווים ומתחזקים כל לקוח שבוחר לעבור לפלטפורמת הענן של SAP – HANA.
SAP in the Cloud
אנו מאפשרים לארגונים בכל מגזר ובכל סדר גודל (מסטארטאפים ועד ארגוני ענק), לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם גם עם מערכות ה SAP- הארגוניות ומציעים הקמה או מעבר שלהן על כל מרכיביהן לסביבות ענן: HEC, Google, AWS או Azure .
סביבת הענן תקבע על פי בחינה מדויקת של צרכי הלקוח, סביבותיו, תהליכי העבודה ויעדי תקציב. עבודה עם מערכות אלו בענן, מאפשרות מחקר ואנליטיקות של נתונים לצרכי ייעול פנימי ושיפור השיווק ללקוחות. בנוסף, היא מאפשרת מעבר ממערכות ה- CRM וה-ERP המסורתיים לעולמות הענן והתוכנה כשירות.
פתרון ה - Cloud של SAP מאפשר לארגונים לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולמות הלקוח, הספקים וההון האנושי שבתוכם. הוא מאפשר חיבוריות מובנית לחיישנים או לרכיבים אחרים שהוטמעה בהם יכולת האינטרנט של הדברים, ובכך ייעול תהליך הייצור, ושיפור התחזוקה והשירות.
Office of the CFO
כמי שמדורגת זה שנים כמובילת את העולם ה- Office of the CFO מציעה נס פתרונות מותאמים של SAP לכלל צורכי שולחן העבודה של מנהל ומחלקות הכספים בארגון. הפתרונות כוללים מגוון רחב של תהליכים עסקיים, דיווח ובקרה- תכנון תקציב, איחוד דוחות, ניהול מדדים ואסטרטגיה, ניהול סיכונים, תמחיר וניתוח רווחיות, תכנון ואנליטיקה של משאב ה-HR בארגון ועוד.
מכלול הפתרונות מאפשר לכלל מקבלי ההחלטה בארגון ולסמנכ"ל הכספים בפרט, לבצע את המשימות השונות בסביבת עבודה משולבת, המאפשרת יכולת קבלת החלטות מושכלת, תוך עיבוד נפח נתונים עצום ובזמן אמת.
C/4 HANA- חווית לקוח אחת!
פורטפוליו ה- C/4 HANA של SAP כולל את כלל הפתרונות לעולם השיווק, המסחר האלקטרוני, השירות, ונתוני הלקוחות והמכירות של SAP Sales Cloud.
אנו בנס מאמינים כי בעולם בו כולם מדברים על "חווית לקוח רציפה"- C/4 HANA היא התשובה הטכנולוגית האחודה מקצה לקצה לתפישה זו. מומחי ה- SAP שלנו אשר ליווי במשך שני עשורים את כלל הלקוחות בישראל לטובת הטמעת מערכת ה - SAP CRM בעולמות השירות והמכירה, איחדו כוחות עם מומחי יחידת הדיגיטל אשר מתמחים בתהליכי חווית ומסע לקוח, ומעניקים "מסע" שלם ליחידות מערכות המידע, השירות, השיווק והמכירות בארגון לטובת הטמעת C/4HANA על כלל יתרונות וערכי המערכת.
ISH
כמי שהובילה את פרויקטי הענק של מגזר הבריאות בישראל, נס פיתחה התמחות יחודית למגזר הבריאות. מודול ופתרון ה-IS-H הינו הפתרון המוביל בשנים האחרונות במגזר הבריאות, ומטפל בתהליך שלם מקצה לקצה של קליטת החולים בכל מרכז רפואי באשר הוא, לאורך כל שלבי הטיפול בבית החולים או במרכז הרפואי ועד שחרור של המטופלים. בנס צוות ייחודי אשר מוביל פרויקטים אלו בכלל ארגוני הבריאות מבוססי SAP וזה בזכות הנסיון הבלעדי במודול זה בישראל!
Billing
מערכות חיוב וגביה הינן הלב הפועם של ארגונים רבים. לאורך השנים נס פיתחה התמחות יחודית המונה צוות מומחים יעודי לפתרון הגבייה והחיוב של SAP. מודול ופתרון ה-IS-U הינו הפתרון המוביל לעולמות הגבייה ומיושם בהצלחה מירבית בארגונים רבים- רשויות מקומיות, חברות ביטוח, אנרגיה ועוד. הרכיב מטפל בתהליך שלם מקצה לקצה של עולמות החיוב והגבייה לאורך כל שלביו העסקיים כפי שמוגדרים בארגון ובהתממשקות לכל המערכות הפיננסיות או מערכות ה-CRM בארגון. לאור נסיון יחודי זה אנו פתחנו התמחות בלעדית הכוללת מודלים, תהליכים וממשקים המקצרים טווחים ומספקים לארגון תוצאות דרמטיות של עליה באחוזי הגבייה והחיוב.
יישום מערכות ERP
לאורך השנים, ביצעה נס מאות פרויקטי ERP מהגדולים והמורכבים בארץ בכלל המגזרים העסקיים, הן לגופים גדולים והן לגופים בסדרי גודל בינוני. לנס הכישורים והיכולות לבצע פרויקטים על פי מתודולוגיה מוכחת של SAP, הטמעת פתרונות Best Practice לכל אחד מהמגזרים וזאת באמצעות מתודולוגיית Ness Deployment System- NDS.
נס ממשיכה לקיים בהצלחה, מסורת רבת שנים של יישום מערכות SAP הנושאות תרומה רבה ליצירת ערך מוסף עסקי לכלל לקוחותינו.
יישום והטמעת CRM
נס יצרה פתרון ייחודי של Best Practice CRM, פתרון המכיל את ניסיוננו רב השנים של צוות ה-CRM הגדול בישראל. פתרון ה- Best Practice CRM של נס מאפשר גישה מהירה לביצוע פרויקטים מוצלחים של CRM תוך שילוב כל צורכי הלקוח מתחילת הפרויקט ומבטיח עמידה ביעדי לו"ז ותקציב. פרויקטי ה-CRM הרבים שעלו בהצלחה, תרמו לכך שמומחי הפתרון בנס מדברים בשפה העסקית הנכונה –"שפת הלקוח", ובכך מתווכים בין הטכנולוגיה ליחידות העסקיות של הארגון.
טכנולוגיה ותשתיות
בנס קיימת אסופת הידע הגדולה ביותר בתחומי התשתיות והפיתוח לעולם ה-SAP, המכילה עשרות מומחים לעולמות אלו: Portal SAP, שירותי תשתיות BASIS ,XI/PI ו- Mobile. זאת לצד מומחיות קצה וניסיון מעשי בפרויקטים של שדרוג מערכות, הגירה והסבת בסיסי נתונים מ Oracle ל- SQL .זרוע טכנולוגית זו, הנה קריטית להתמודדות עם סוגיות מתקדמות ונישתיות בפרויקטים ובהספקת מגוון שירותי מומחה לצרכים המשתנים של לקוחותינו.
הטמעה והדרכה של עולמות ה-SAP
חטיבת הלמידה וההדרכה של נס הינה השותף המוביל והראשון בישראל לעולם הטמעות מערכות ה-SAP בישראל. החטיבה מהווה זרוע הדרכה רשמית של חברת SAP בישראל, המורשית להעביר את קורסי ה-SAP הרשמיים לחבילת הפתרונות SAP Business Suite.
ל- SAP מתודולוגיה מובנית להדרכת המוצר הנקראת -ASAP, המכתיבה שלבים מובנים בניהול פרויקט הדרכה ושיטות עבודה. בחטיבת ההדרכות של נס משלבים מתודולוגית ASAP יחד עם מתודולוגיות ייחודיות שפותחו בחטיבה:
- Transparency Organizaitanal Change - TOC– הדרכה והטמעה תוך מזעור התנגדויות הנובעות כתוצאה משינויים בשיטות עבודה מוכרות.
- Traninig Modules Method – TMM-הדרכה והטמעה על פי סלי ידע, המותאמים למטלות הנגזרות מצרכי העבודה היומיומיים של כל עובד בארגון.
BI & Analytics
קבוצת מומחי ה-BI מציעים כיום סביבה אחידה המבוססת על אמת ארגונית אחת, בצורה נוחה, אינטואיטיבית וגמישה למשתמש לצריכת כל תכני ה-BI במכשירים ניידים שונים, ממשק משתמש אינטואיטיבי, אינטראקטיבי ואחיד לרוחב מניפת סט הפתרונות. זאת לצד, אינטגרציה מלאה לכלל המערכות התפעוליות, לכל מחסן מידע ארגוני ולכל סוגי הפורטלים הנפוצים בשוק.
הבטחת איכות ובדיקות מערכות SAP
V-Ness, קבוצת הבדיקות של NESS ממוצבת כיום כאחד הגופים המובילים בארץ בתחום הבטחת האיכות והבדיקות האוטומטיות, הודות למובילות של נס וניסיונה העשיר בפרויקטי פיתוח בעולמות תוכן השונים. מהנדסי הבדיקות של V-Ness הינם בעלי היכרות מעמיקה עם המודולים השונים במערכות SAP וניסיון רב בביצוע בדיקות של מערכות אלו בארגונים המובילים במשק הישראלי בתחומי התעשייה, הביטחון, בשוק הבנקאות והביטוח.
עיצוב ממשק משתמש מתקדם- UI5
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, השימוש בממשקים שונים בכל תחומי החיים הופך נרחב ותחרותי.
ממשק נכון קובע במידע רבה את סיכויי המערכת להצליח. לנס צוות מומחים בעל ניסיון מוכח של מעל 10 שנים בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש של מערכות ה-SAP בקרב מגוון רחב של ארגונים במגזרים השונים. צוות מומחי ה-UI הינו בעל שליטה והבנה של יכולות ומגבלות תכנון ממשק המשתמש העיצוב במגוון רחב של טכנולוגיות עם התמחות ייחודיות וניסיון רב בעיצוב עבור מערכות SAP, ניסיון רב בעבודת למידה, חקר והבנה של המרכיבים השונים המרכיבים ממשק משתמש מותאם לקוח. כל זה לצד ראייה והבנה עסקית, יחס אנושי וטיפול מסור ואיכותי מקצה לקצה בצרכי הלקוח.
פתרונות ליבה מגזריים מבוססי פתרונות SAP
בזכות עשרות רבות של פרויקטים SAP בכלל המגזרים ולצד הבנה עסקית עמוקה של כל מגזר ומגזר על מאפיינהם העסקיים השונים, נס פיתחה התמחות ייחודית בישראל ביישום פתרונות ליבה מבוססי SAP למגזרים השונים.
LEONARDO
SAP Leonardo Machine Learning Foundation הינה פלטפורמת SAP Cloud המשלבת יכולות של טכנולוגיות חדשות: Analytics, IoT, Data Intelligence, Machine Learning, Big Data וגם יכולות בלוקצ'יין ובינה מלאכותית.
הערך האמיתי שאנו מייצרים ללקוחותינו על בסיס פלטפורמת ליאונרדו, הוא היכולת לשלבה בתהליכים העסקיים הקיימים של הלקוח, וכך הלקוח נהנה מהמשכיות עסקית יחד עם התועלות של תהליכים חדשניים כמו בינה מלאכותית, שימוש בעולמות IoT, חיבור חזק לעולמות ה-DATA ועוד. כפועל יוצא של גמישות זו, הלקוחות מקבלים לא פעם צורה חדשה של תהליכים עסקיים מוטי חדשנות ומבוססי טכנולוגיה מואצת.
מערכת ליאונרדו מושתת על פלטפורמת הענן של SAP – מרמת הפיתוח ועד לרמת ההטמעה, כולל שלב האינטגרציה, ובעזרת Cloud Foundry ניתן לבנות את הפרויקט גם על דטה סנטרים שהם לא סאפ – אמזון, גוגל, מיקרוסופט ועוד.
שילוב יחודי של מומחי הענן של נס יחד עם מומחי ה – SAP יוצרים את השילוב המקצועי ביותר להטמעת פלטפורמה חדשנית זו של SAP – LEAONARDO.