עמית ארוסי, סגן מנמ''רית נתיבי ישראל: "המטרה שלנו היא קבלת החלטות מבוססות דאטה, ולא על פי הנחות עבר" ● לדבריו, "אנחנו נעזרים ב-AI בפרויקט לצמצום הגודש בכבישים"
"המטרה שלנו היא להיות ארגון מונחה דאטה. הנתונים הם הזהב שלנו, והניתוח שלהם מאפשר את שיפור התפעול ואת ההתנהלות של נתיבי ישראל, בדגש על אנשי השטח בכבישים ובדרכים. פרויקטי ה-IT והטכנולוגיה שאנחנו עורכים משיאים ערך לחברה ומביאים לניהול משאבים בצורה טובה יותר. היעד שהצבנו לעצמנו הוא לקבל החלטות מבוססות דאטה – ולא רגשות, הנחות עבר ותחושת בטן", כך אמר עמית ארוסי, סגן מנהלת אגף מערכות מידע, BI וביג דאטה בנתיבי ישראל.
"נתיבי ישראל – החברה הלאומית לתשתיות תחבורה", ציין, "היא חברת התשתיות הגדולה בישראל ואחראית לפיתוח תשתיות התחבורה במדינה". החברה אחראית לתפעול ולתחזוקת דרכים בשווי של יותר מ-100 מיליארד שקלים וכבישים באורך של יותר מ-8,500 ק"מ, שכוללים 1,600 גשרים ומנהרות, 3,000 צמתים ו-100 אלף תמרורים ושלטים.
לכתבה המלאה>>