מומחי NESS וג'נסיס מסבירים כיצד בינה מלאכותית משפרת את חוויית הלקוחות במוקדי תמיכה ושירות.
"בינה מלאכותית יוצרת, GenAI, נכנסה לחיינו בסערה לפני שנתיים והיא משנה ותשנה את חוויית הפונים למוקדי תמיכה ושירות הלקוחות. הטמעת AI במוקדים מגדילה את שביעות רצון הלקוחות, משפרת את היעילות התפעולית של המוקדים ומשיאה יותר רווח לארגונים", אמר משה רם, מנהל פתרונות קונטקט סנטר, נס-פרו (NessPRO). רם, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית, דיבר בפתח וובינר שעסק בנושא, שנערך בשיתוף ג'נסיס (Genesys), שנס-פרו מייצגת בישראל.
"הבינה המלאכותית" מאפשרת כמה יכולות: חיזוי, מינוף, ניתוח נתוני אמת ונתוני עבר, הערכה דינמית של מספר משתנים בו זמנית, החלטה באיזה נתיב לפעול למול הלקוח ומה להציע לו באופן יזום, ניתוב אחיד בלא קשר לערוץ. העוזר הווירטואלי לנציג מספק הצעות לעוד מכירה.
הוא מסייע לדיוק בנתונים, על בסיס ניתוח שפה טבעי. כך, ניתן לטפל בבעיות בזמן אמת, עם יכולת לנתח, לזהות את כוונות הלקוח ולהיערך להן, עם אפשרות לחפש מידע במערכות הארגון.
לכתבה המלאה>>