צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

על כל שאלת אבטחה – תשובה

10/06/2024

שחר נתיב, מנהל קבוצת הצלחת לקוח בקבוצת הענן של נס, מסביר כיצד יכולות האבטחה של Copilot יעצימו את עבודת צוותי הגנת הסייבר הארגוניים:

עולם האבטחה תמיד היה מורכב ומאתגר, אבל העבודה בתצורה היברידית, לצד המעבר מעבודה בסביבות מקומיות לסביבות מרובות עננים – הפכו את האבטחה למורכבת עוד יותר. ארגונים יכולים לצלוח את המשימה בהצלחה מרובה עם הבינה המלאכותית של מיקרוסופט.

הכנסת יכולות AI לעולם האבטחה בסביבת מיקרוסופט מאיצה את יכולות קבלת תובנות המניעות לפעולה, אולם היא לא מחליפה את מומחי האבטחה, אלא מוסיפה להם יכולות ומעצימה את כלי הגנת הסייבר שלהם. Copilot הוא פתרון חדש ועל כן, ללא ספק, יתווספו לו יכולות חדשות ומתקדמות רבות בזמן הקרוב.

תהליכי האבטחה מבוססי ה=AI ב-Copilot: "המשתמש מגיש שאילתה, פרומפט, למערכת, וזו עושה עיבוד ראשוני ותזמור עם בניית הקשר, וכן התייחסות לרכיבים השונים שבשימושו. המנוע מעריך את השאלה ו-'מתרגם' אותה כדי לעבוד עם מנועי מודלי שפה גדולים (LLMs). או אז מתקבלת תשובה, עם היבטי אחריות ואתיקה, לטובת תשובות אמינות. המענה נבדק ומוודא תאימות למצב הקיים, ואז מציע כמה פתרונות למקצוען האבטחה, עם סקירות וסיכומים

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה