צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

עד סוף 2025 יותר מ-150 רשויות יאובטחו בשירות מנוהל

20/05/2024

"עד סוף 2025 יותר מ-150 רשויות יאובטחו בשירות מנוהל"
כך אמר רון ברזני, מהחברה למשק וכלכלה, בפתח כנס שערכה Cyber Control Ness - זרוע הגנת הסייבר ואבטחת המידע של נס ● ברזני הציג באירוע את המכרז בו זכתה נס לספק לרשויות המקומיות אבטחה - כשירות מנוהל.

"בשנים האחרונות הרשויות המקומיות נכנסו לעולמות של ערים חכמות, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות, כחלק משיפור השירות לתושבים. עולמות אלה חושפים את הרשויות לאיומי סייבר נוספים ומורכבים יותר. מרכז השלטון המקומי זיהה את הפער הקיים בשטח, ונותן מענה לרשויות המקומיות, עם מכרז לשירותי הגנת סייבר ואבטחת מידע מנוהלים. המלחמה האיצה את קצב הכניסה של הרשויות לשירות האבטחה המנוהל, וכיום יש יותר מ-60 רשויות המחוברות לשירות. להערכתי, הנתון יעמוד על כ-150-180 רשויות עד סוף 2025", כך אמר רון ברזני, סמנכ"ל חדשנות ומערכות מידע בחברה למשק וכלכלה.

ברזני דיבר בפתח כנס שערכה נס סייבר קונטרול (Cyber Control Ness), זרוע הגנת הסייבר ואבטחת המידע של נס. הכנס נערך היום (ב') בטוסקה שבפתח תקווה, בהשתתפות עשרות מנהלי IT ואבטחה מהרשויות המקומיות.

לדברי ברזני, "זרז נוסף למכרז היה דו"ח שערך מתניהו אנגלמן, מבקר המדינה, ב-2022, לפיו קיים פער שיש לסגור, בהגנת הסייבר ברשויות. לכן, חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, הנחה על מתן פתרון לכך".

"הרשויות המקומיות, ציין, "מקבלות פתרון מקצועי ומיטבי להגנת סייבר, כשהשלטון המקומי, החברה למשק וכלכלה ומפעל הפיס מסבסדים 70-90% מעלות השירותים הללו. אנו מבינים שסייבר זו השקעה – ולא הוצאה".

ברזני סיים בציינו כי "זה שנים אנו מתריעים שהיעדר מערך הגנת סייבר לרשויות המקומיות מהווה פרצה חמורה בהגנה על תשתיות עירוניות ונתוני התושבים. אנו מסייעים כלכלית לרשויות ומגינים על המידע הפרטי-אישי של התושבים. אנו מספקים פתרונות הגנה נכונים לכל רשות, עם התרעה מראש על מתקפות צפויות. אם תוקפים רשות אחת – זו מתקפה; אם תוקפים יותר מעשר רשויות – זהו אירוע סייבר בסדר גודל אחר".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה