צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

נהיה ריאל מדריד של ה-IT בישראל

05/05/2024

קובי נח, מנמ''ר עיריית רמת גן - ואחד מאלופי האלופים בתחרות מצטייני המחשוב - נמצא במגרש ה-IT של הארגונים הגדולים במשק ● כיצד סייעה נס להטמעת פרויקט הענק לארכוב הנתונים בעירייה.

"כשנכנסתי לתפקידי, לפני 5.5 שנים, נדרשתי לאתגר לא פשוט כלל: לבנות מערך טכנולוגי מודרני ועתיר מחשוב ומשאבים – עם תקציב שלא הולם את גודל המשימות והמורכבות שלהן. מאז, האגף בראשותי גדל משמעותית ומונה כמאה עובדים; במדד Digi-locally של דלויט ישראל, זינקנו מהמקום ה-24, למקום הראשון. העירייה מספקת כיום 200 שירותים מקוונים מגוונים. היינו הראשונים לעבור לנימבוס, הענן הממשלתי. השקנו אתר עירוני חדש – והיד עוד נטויה", כך אמר קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

לדבריו, "אנחנו נהיה הריאל מדריד של ה-IT בישראל".

זכייה ב-37 מתוך 40 מועמדויות ב-IT Awards
באפריל השנה עיריית רמת גן הייתה אחת משלושת אלופי האלופים בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, לצד כללית שירותי בריאות ומגדל חברה לביטוח.

הצוות, בראשות נח, הגיש מועמדות ליותר מ-40 פרויקטים, וזכה ב-37 מהם.

"שברנו את 'תקרת הזכוכית' בצד הרשויות", אמר נח. "החלוציות בעולם זה נותנת לנו מרחב תמרון חשוב ברמת התשתיות. היא מאפשרת לנו, כגוף שתקציב המחשוב שלו עומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה, לשחק במגרש של הגדולים – ארגוני אנטרפרייז שההשקעה שלהם ב-IT עומדת על מאות מיליוני שקלים".

"אחד הפרויקטים בהם זכינו ב'מצטייני המחשוב'", ציין נח, "הוא ארכוב כלל מסמכי העירייה והעברתם למערכת של אופן טקסט (OpenText). מומחי הענן של נס עורכים את ההגירה בפועל, בשיתוף קבוצת המוצרים והפתרונות, נס פרו (NessPRO). המערכת הקודמת לניהול עולמות התוכן והמסמכים הגיעה לסוף דרכה, והייתה זו הזדמנות להתחדש. נדרשנו להאחדה, עם הסבה וביצוע תאימויות של מסמכים שהצטברו בשלושה עשורים. לכן חיפשנו פלטפורמה שתיתן מענה הוליסטי ומתקדם לצורך זה".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה