צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

החנות פתוחה – ברוכים הבאים לרובד 5 של נימבוס

08/04/2024

מומחי נספרו דיברו בוובינר שערכה החברה על הרובד החדש בפרויקט הענן הממשלתי ועל הפתרונות שהחברה מייצגת, שתואמים אליו.

נימבוס, הענן הממשלתי, הוא פרויקט הדגל הטכנולוגי של מדינת ישראל. אחד מהרבדים בו הוא רובד 5, ומטרתו היא הוספת פתרונות ומוצרים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן. על אף שעל פניו זה נראה מסובך, מדובר בהליך רכישה פשוט ומהיר של הגופים והמשרדים הממשלתיים", כך אמר דדי קמרמן, מנהל פיתוח עסקי ממשלתי-ציבורי בנספרו (NessPRO), קבוצת הפצת הפתרונות והמוצרים של נס (Ness).

קמרמן דיבר בוובינר שערכה החברה לארגוני הממשלה והגופים הציבוריים שכפופים לענן הממשלתי נימבוס, שהתקיים באחרונה.

הוא תיאר בפני משתתפי הוובינר כיצד להפוך את הליך ההרכשה ברובד 5 בנימבוס למהיר ופשוט. "מינהל הרכש במשרד האוצר", אמר, "פרסם הסבר מצוין ומפורט לתהליך. בשלב ראשון, כשמשרד ממשלתי רוצה מוצר, אנשיו נכנסים למרקט פלייס ומחפש פתרונות שמתאימים לו. לאחר שנמצא מוצר שעומד בצרכים הטכניים וגם בתקציב, הוא ממלא את המסמכים המטפלים בהשוואת עלויות ופתרונות. לאחר מכן, המשרד אמור להחתים את המסמכים על ידי החשב והגורם הטכני אצלו, ואז לשלוח למינהל הרכש, שבודק שהבקשה תואמת את המכרז. בשלב הבא, אנחנו, בנספרו, כמי שמייצגים את הפתרונות ברובד 5 וספקית הענן, נלווה את המשרד הממשלתי: עליו לפנות למערכת ספקית הענן ולמלא את המסמכים במהירות. כך, כל שנותר הוא לקבל התראה שההצעה עלתה, לאשר את ההצעה שנשלחה – והסתיים ההליך. או אז, ניתן להשתמש ברישיון ולהתחיל לעבוד עם המוצר או השירות המבוקש".

קמרמן סיכם באומרו כי "מדובר בהליך מהיר ופשוט. יש לנו ניסיון רב בתחום ואנחנו יכולים לסייע בליווי של כל ההליך, ובכל שאלה, כדי שאפשר יהיה לקבל את המוצרים שלנו, שאותם בחרנו בקפידה. רובד 5 משמעו שהממשלה רוצה מוצרים SaaS-יים. זה אמנם קשה ומורכב, אבל אנחנו מאמינים ששווה להתעקש, כי זה מה שהשוק נדרש לו".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה