צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

מי יהיו מצטייני המחשוב לשנת 2023?

28/03/2024

טקס IT Awards השנתי להענקת האותות למצטייני המחשוב יתקיים בעוד שבוע, ולצד הקטגוריות הקבועות יכלול השנה פרסים שקשורים למלחמה ולתרומה לקהילה ● מיהם הזוכים?

טקס הענקת אותות ההצטיינות בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שממשמש ובא – הוא יתקיים ביום ה' הבא בלאגו בראשון לציון, יחגוג, כמדי שנה, את ההצטיינות, החדשנות והפרויקטים הבולטים בעולם ההיי-טק. אלא שהשנה מקבל האירוע דגש מיוחד, עם הענקת אותות שקשורים למלחמה.

לתחרות הנוכחית הוגשו מעל 1,300 פרויקטים, מתוכם יקבלו אותות הוקרה נציגי 90 ארגונים, שיזמו, פיתחו ויישמו פרויקטי IT, דיגיטל וחדשנות, שסייעו לארגונים לתפקד טוב יותר ולקדם את הליבה העסקית שלהם. הזוכים נבחנו ונבחרו על ידי צוות של עשרות שופטים בלתי תלויים.

השנה נוספה לקטגוריות הקבועות בתחרות קטגוריה מיוחדת: תרומה לקהילה במסגרת המלחמה. לפיכך, בטקס יוענקו תעודות הוקרה מיוחדות לנציגי ארגונים שתרומתם צוינה במיוחד על ידי צוות השופטים ומערכת אנשים ומחשבים.

נס טכנולוגיות (NESS) – על תמיכה במגזר הציבורי-ממשלתי. בנוסף, עם פרוץ האסון הכבד, מרבית העשייה החברתית של נס, על כלל עובדיה, התמקדה בסיוע לתושבי קווי הלחימה ולצה"ל. כך, כחלק מקבוצת חילן נתרמו 360 אלף שקלים, במסגרת פורום מובילי העסקים במשק. בנוסף, נתרמו עשרות רבות של מחשבים לטובת משפחות מעוטף עזה, ומאות עובדים של נס יצאו לסייע לחקלאים, כחלק מצו 8 בחקלאות, בכל רחבי הארץ.

 

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה