נס בכותרות

ה-AI מסייעת להפקת יותר תובנות מהתוכן ומנתוני הארגון

19/03/2024

"המגמה התעצמה עם המעבר לענן, והוספת רכיבי AI תאפשר להנגיש לכלל המשתמשים את כל רכיבי המידע הנדרשים - לניתוח ובניית תרחישי פעולה ותגובה", אמרה רחלי שריקי, מנהלת חטיבת ה-EIM בנספרו.

"כמו כלל עולמות ה-IT, מהפכת הבינה המלאכותית היוצרת תחולל שיבושים גם בעולם ניהול הידע בארגון (EIM). השינויים הללו כבר החלו: כבר כיום, ארגונים מנהלים תוכן ומידע מכל סוג ומכל מערכת – והכול בסביבה הטבעית של המשתמשים הארגוניים. המגמה התעצמה עם המעבר של הארגונים לענן, וכעת, עם הוספת רכיבי AI, ניתן יהיה להנגיש עבור כלל המשתמשים את כל רכיבי המידע הנדרשים, מכל מקום ובכל זמן – לטובת ניתוח מעמיק ובנייה של תרחישי פעולה ותגובה", כך אמרה רחלי שריקי, מנהלת חטיבת ה-EIM בנספרו (Nesspro).

נספרו, קבוצת פתרונות התוכנה של נס, מייצגת בלעדית בישראל, בין היתר, את מוצרי אופן טקסט, שלפי שריקי "הם אלה שמובילים את עולם ה-EIM החדש".

"השנה", אמרה, "אנחנו משקיעים בפתרונות מתקדמים בעולמות הענן לסוגיו, בשיפור חוויית המשתמש ובייעול של ניהול המידע והתוכן. פתרונות מבוססי AI בכלל ו-GenAI בפרט יסייעו להעצים את מהירות התגובה ולשרטט תרחישים שונים לפעולה, וכך יביאו לייעול משמעותי וחכם יותר של ניהול התוכן ושל תהליכי העבודה הארגוניים".

לדבריה, "השנה החולפת הייתה מאוד מאתגרת לכולנו ולמרות זאת, הרחבנו את פעילות אופן טקסט בקרב לקוחות חדשים וקיימים. ארגונים רבים הבינו והפנימו את החשיבות העצומה שיש בתוכן ובמידע הארגוני, לצד הערכים העסקיים הטמונים בניתוח חכם ופרו-אקטיבי של המידע הזה. ארגונים שהשכילו לאמץ את הטכנולוגיה הזו מבינים את היתרון העצום שיש להם בניהול התוכן והמידע – לטובת הפקת תובנות והמלצות מושכלות".

לכתבה המלאה>>
Let's talk
Details you need to complete on the form:

    Infinity Park, Hapnina 7, Ra'anana | 03-7666800 | WhatsApp: 054-5977779
    For recruitment inquiries, use WhatsApp: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il