צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

בינה מלאכותית יוצרת יכולה להפוך בקרוב למציאות במגזר הציבורי

15/02/2024

כך אמר אילן ינובסקי, סמנכ''ל פתרונות אסטרטגיים בחברת נס (Ness), שהשתתף ב-E-GOV, פורום המנמ''רים והמנמ''ריות במגזר הממשלתי-ציבורי.

"השימוש בבינה מלאכותית יוצרת (GenAI) יכול להפוך למציאות ובאופן מהיר עבור משתמשי השירותים הציבוריים. טכנולוגיות אלו מסייעות ללקוחות במגזר הציבורי להפוך את ה'חלום' למציאות, ולהפיק תוצאות מהכלים החדשים לטובת מקבלי השירות, האזרחים", כך אמר אילן ינובסקי, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים בחברת נס (Ness).

ינובסקי דיבר ב-E-GOV, פורום המנמ"רים והמנמ"ריות במגזר הממשלתי-ציבורי. הפורום, מבית אנשים ומחשבים, התכנס אתמול (ד') במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. נושא המפגש היה "דטה ובינה מלאכותית יוצרת בממשלה".

דברי ינובסקי, "השירות הציבורי, מטבעו, הינו רעיון ותיק שנים. שורשיו מגיעים עד האימפריה הרומית, שבנתה דרכים ציבוריות כדי לשפר את הקשר של האימפריה עם הפרובינציות. הרעיון לפיו יש משימות שהן גדולות מכוחו של הפרט, ויש לערוך מעורבות של המדינה לאספקת שירותים, הפך לפופולרי כבר לפני כמאה שנים, ובעיקר, אחרי מלחמת העולם השנייה. בעשור האחרון, עם כניסת הדיגיטל לחיינו, גם השירותים הציבוריים לאזרחים, עוברים להיות מסופקים במרחב הדיגיטלי".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה