צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

אומרים כי אני אינני אני – אז מי אני בכלל?

14/02/2024

כך ניתן להפוך את הליכי הזיהוי בדיגיטל לפשוטים ומאובטחים עבור הארגון ולקוחותיו.

"ארגונים נדרשים להיות אטרקטיביים עבור הלקוחות ולהגדיל את האמינות שלהם. אלא שיעדים אלה תלויים יותר ויותר בעמידה בציפיות הגבוהות של הלקוחות לחוויה דיגיטלית מתקדמת, מהירה ועם התאמה אישית. בנוסף, הם מחויבים להגן על נתוני המשתמשים והלקוחות ולהימנע מאירועי סייבר. תחום הזיהוי הדיגיטלי מקבל משנה תוקף כיום, כאשר ארגונים רבים כבר פצחו במסע הדיגיטלי שלהם ומרבית מערכות היחסים עם הלקוחות עוברת בערוצים דיגיטליים. לכן, ארגונים צריכים ליצור חוויית הזדהות קלה ומאובטחת עבור לקוחותיהם", כך אמר חיים אופק בן שוהם, מנהל פעילות דליברי וביומטריה בתחום יישומי שליטה ובקרה, נספרו (NessPRO), קבוצת פתרונות התוכנה של נס.

אופק דיבר אתמול (ג') בוובינר בנושא "כיצד להפוך את תהליכי הזיהוי הדיגיטלי לפשוטים, מהירים ובטוחים עבור הלקוחות שלנו", במסגרת "סייבר בשלישי", סדרת וובינרים לעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר שעורכת החברה.

"האצת הדיגיטל בארגונים", הסביר אופק, "תלויה בחוויית המשתמש ובתחושת הביטחון שלו. אלו יביאו לארגון עוד תהליכים ועוד לקוחות. כדי שהלקוח יחוש בטוח ונינוח, על הארגון לטפל בכמה היבטים של אבטחה ואיומי סייבר, קרי: גניבת זהויות, הונאות ופריצות, מדיניות אחודה לאכיפת הרגולציות והתקנות המחמירות בעולמות הגנת המידע והפרטיות, השתלטות על חשבון המשתמש ועוד. כל זה במטרה לשפר את אמון הלקוחות בפלטפורמות המקוונת, הקלה על המשתמש תוך אבטחה של הליכי הזיהוי וייעול ביצוע הפעולות הדיגיטליות, עם פישוט ופרסונליזציה. הדבר מחייב עמידה בחזית הטכנולוגיה בכל הקשור להזדהות דיגיטלית".

"אנו מייצגים בישראל עשרות חברות בינלאומיות בעולמות אבטחת המידע, דיגיטל, DevOps, ניטור ועוד, בהן, את DAON, חברת תוכנה לביומטריה ואבטחת זהות. אופק ציין, ש"החברה מספקת פתרונות זיהוי וניהול גישות לארגונים ומוודאת שרמת האבטחה שלהם תואמת את דרישות החוק והתקינה. זאת, לצד היכולת להעניק למשתמשי הקצה חוויית משתמש נעימה, רציפה פשוטה – ומאובטחת. מערכת הזיהוי מבוססת על איסוף של נתונים ביומטריים של משתמשי הקצה באמצעות ממשק פשוט לשימוש".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה