צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

חברת NESS חתמה על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת Anodot

10/09/2024

חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, חתמה על הסכם עם חברת Anodot, במסגרתו תציע ללקוחות החברה פתרון FinOPs לניהול ובקרת הוצאות ענן, החוסך עד 30% בממוצע בשימוש ותומך בשלושת העננים הגדולים – GCP, AZURE ו- AWS.

מלבד החיסכון הכספי המשמעותי, הפתרון של Anodot מאפשר לנהל את ההוצאות בקלות ובנוחות. הפיתרון  הינו Multi-Cloud התומך בכל העננים הגדולים יחדיו, Google Cloud, Azure ו-AWS בסנכרון עם חשבון הלקוח. אף שכל ענן מציע כלי לניהול עלות, הפלט מגיע בנפרד ועל הלקוח לאגד את כל הנתונים שהתקבלו ולהפיק תובנות בדרך מורכבת. Anodot עושה זאת עבור הלקוח ובנוסף לערך של חיסכון בעלויות, מאפשרת לנהל את כלל הוצאות הענן הארגוניות במקום אחד.
 
הפתרון של Anodot מסייע לייצר סדר בארגון באמצעות מיפוי הוצאות משאבים לפי מחלקות ויחידות ועם תום סיום המיפוי, הטכנולוגיה מפיקה תובנות על בסיס הדאטה המתקבלת, ומייצרת פלט של הצעות ייעול שונות ותובנות המסייעות לחסכון בעלויות. בנוסף, הפתרון מזהה אנומליות בצריכה והתראות בזמן אמת לצד יכולת חיזוי הוצאות קדימה והכנת תקציבים מומלצים.  לדוגמה: כיבוי מכונות מסוימת בשעות ללא שימוש, החלפת data base מסוג מסוים לסוג אחר, המלצה להחליף סוג מכונה שתתאים יותר מבחינת היקפי שימוש וכדומה.
לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה