צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

מתאחדים בזיכרון: המחוות היצירתיות של החברות הגדולות במשק לציון 7 באוקטובר

07/10/2024

החברות הגדולות במשק מרכינות ראש לציון ה-7 באוקטובר, היום בו חיי כולנו השתנו ללא היכר. בחברות השונות בחרו דרכים מגוונות ומחוות מעוררות השראה כדי לציין את יום הזיכרון במלאת  במלאת שנה למלחמה.

 

עמדת זכרון לזכרו של תומר אחימס בחברת NESS 

לרגל ציון יום השנה לאסון השבעה באוקטובר, החברה הקימה עמדת זיכרון בקמפוס רעננה לזכרו של תומר אחימס, בנם של משה וענת אחימס, עובדת NESS. תומר ז"ל נפל בעת שלחם בעוז מול מחבלים רבים, על הגנת תושבי קיבוץ נירים במהלך השבת השחורה. כמו כן, החברה תארח בקמפוס את עזרא נגר, אביו של תומר נגר ז״ל שנפל בכיסופים בשבת השחורה. החברה אף תקיים מרחב זכרון באפליקציה הפנים ארגונית שלה, בו יוכלו העובדות והעובדים לשתף בסיפורים האישיים שלהם – סיפורי אובדן והשכול לצד סיפורי הגבורה והתקווה.

בנוסף, הוזמנו עובדי חברת NESS לבקר בתערוכה של צלם העיתונות זיו קורן המתקיימת במרכז פרס לשלום וחדשנות ומתעדת את מאורעות השבת השחורה. עובדים שנרשמו לביקור בתערוכה יוכלו לסייר בה במהלך חודש אוקטובר. לצד כל אלה, NESS יחד עם שורת חברות מובילות, הצטרפה למיזם "עוטפים את העוטף" המיועד לחזק את תושבי העוטף ובמסגרתו יפרש בשבוע של ה-7.10 שילוט חוצות בשדרות, אופקים ובאזור יישובי העוטף. השילוט נרכש מחברת פרסום אשר הייתה בבעלות קובי פריאנטה ז"ל, אשר נרצח באותה שבת השחורה.

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה