צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

חברת NESS זכתה במכרז לשירותי תפעול, תחזוקה ופיתוח של מערכות תוכניות הסיוע בדיור של משרד הבינוי והשיכון

17/03/2024

היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני ש"ח לתקופה של חמש שנים עם אופציה לעשר שנים
חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, זכתה במכרז פומבי של משרד הבינוי והשיכון במסגרתו תתפעל ותתחזק את מערכות הסיוע בדיור הקיימות של המשרד. היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני ש"ח לתקופה של חמש שנים עם אופציית הארכה של 5 שנים נוספות. זאת, לאחר שהחברה העניקה את שירותי התפעול והתחזוקה למערכות הסיוע בדיור בעשור האחרון במסגרת ההסכם הקודם.

במסגרת ההסכם, חברת NESS, הפועלת במתכונת של שירותים מנוהלים במיקור חוץ במשרדי ממשלה וגופים רבים במגזר הציבורי, תבצע שדרוג טכנולוגי של מערכות מנהל תוכניות סיוע בדיור ותשלבן בתשתית הטכנולוגית החדשה של המשרד בהתאם לעקרונות Cloud Ready כשלב מקדים למיגרציה לענן, במקביל לתפעול, תחזוקה ופיתוח של המערכות הקיימות.

בין השדרוגים הטכנולוגיים שיבואו לידי ביטוי, תפיסת CLOUD NATIVE בפיתוחים חדשים ו-cloud ready למערכות הקיימות, יישום מבוסס מיקרו-שירותים כולל מיקסום אוטומציה בכל התהליכים והפעילות. כמו כן, הפיתוח מתבסס על תפישת Domain driven Design, קוד פתוח ובתבניות Design Patterns המתאימים לכל Use Case.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS: "אנו מודים למשרד השיכון על האמון והבחירה המחודשת בנס. זכייה זאת הינה חלק מפוקוס מתמשך של נס ליצירת ערך טכנולוגי במגזר הציבורי. נמשיך להתמקד בשיפור השירות לאזרח ולמקבלי סיוע דיור ולספק ערך למשרד באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. במסגרת ההתקשרות החדשה תתבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית לרבות מעבר לפעילות בענן כחלק מפרוייקט נימבוס, במטרה להמשיך ולשפר את השירות לאזרח ולמקבלי סיוע ודיור מהמדינה. NESS תמשיך לפעול כדי להביא ערך מוסף אמיתי למשרד הבינוי והשיכון תוך מינוף העוצמות הטכנולוגיות וההיכרות רב השנים עם ליבת העסקים של המשרד".

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה