צרו קשר
חפש באתר

נס בכותרות

NESS מרחיבה את מעטפת ההגנה בסייבר ומציעה שירותי מודיעין סייבר מתקדמים

באמצעות הפתרונות של קבוצת KELA, המנטרת ומנתחת פשעי סייבר, וחושפת את גורמי האיום והפעילויות המתוחכמות ביותר טרם התרחשותם. NESS הנציגה הבלעדית של KELA בישראל.

NESSPRO קבוצת פתרונות התוכנה הגדולה והמובילה בישראל מבית NESS, המספקת מגוון פתרונות מתקדמים לכלל עולמות טכנולוגיות המידע בכלל ומבחר פתרונות בעולם הסייבר ואבטחת המידע בפרט, חתמה על שת"פ עסקי עם קבוצת KELA הישראלית המספקת מודיעין סייבר להתמודדות עם איומים דיגיטליים ממקורות רבים בניהם הרשת האפלה (דארקנט).

במסגרת שיתוף הפעולה, NESS היא הנציגה הבלעדית של קבוצת KELA בארץ ובאמצעות הפלטפורמה המתקדמת, מציעה ללקוחותיה שכבת הגנה נוספת לשירותי הסייבר המוצעים כיום. הטכנולוגיה המובילה בעולם מאפשרת לספק מודיעין איומי סייבר, לזהות אירועי סייבר פוטנציאליים ומציעה פלטפורמת הגנה פרואקטיבית המנטרת, מנתחת ומפיקה תובנות מעשיות לגבי איומים דיגיטליים ממגוון מקורות טרם התרחשותם. מערכת KELA עוקבת באופן אוטומטי אחר פעילות האקרים בדארקנט, ומזהה מידע קריטי שדלף "ונמצא בידיים הלא נכונות", החל מפרטים אישיים, מידע טכני ומידע עסקי. בנוסף, לפלטפורמה יכולות הגנה מפני סיכונים דיגיטלים (DRPS), פתרון ULTRA RED המאפשר ניהול משטחי התקפה החיצוניים של הארגון (CTEM), ופתרון SLING המרחיב את מטריית ההגנה והניהול של סיכוני סייבר בשרשרת האספקה וגורם שלישי (TPRM).

לכתבה המלאה>>
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה