חווית לקוח רציפה
Customer Experience
אין כמעט ארגון עסקי, ממשלתי או חברתי שלא עוסק בשנים האחרונות בפיצוח המדויק ביותר עבורו של תפישת "חווית הלקוח".
"אין סוף" מחקרים, מאמרים, מצגות ובלוגים נכתבו על מהי חווית לקוח נכונה וכיצד בעשרה צעדים או בשמונה טיפים ל"עשה ואל-תעשה", ניתן לממשה בקלות עבור ארגונכם...
אנו מאמינים קצת אחרת ואחרי עשרות פרויקטי דיגיטל אנו מבינים כי הדרך הזו אל ה-wow כרוכה בשילוב כוחות של לא מעט גורמים בארגון ומחוצה לו.
חווית לקוח רציפה ונכונה תתקיים רק כאשר טכנולוגיה תפגוש א.נשים.
ולייתר דיוק- הפתרון הטכנולוגי הנכון ביותר יותאם במדויק ובאופן אישי לכל לקוח או לקוחה וזאת באופן רציף לאורך כל חייו מול הארגון.
Ness Digital מציעה היום פתרון הוליסטי לעולם חווית הלקוח, בו אנו מגדירים יחד עם הלקוח את החזון הדיגיטלי ו"מסעות הלקוח" של הארגון.
הייחוד שלנו, פיילוט ויזואלי (Vision IT) המוצג ללקוח ומדמה את התוצר הסופי, רגע לפני שיוצאים לדרך. כך, גם מקבלי ההחלטות בארגון יוכלו לחוות בעצמם את אותו "מסע לקוח" סופי, רגע לפני שיוצאים יחד אל ה-WOW !
